掃呢頁CODE去手機

2017年2月1日 星期三

譚凱琪認定男友結婚對象 __,譚凱琪,

星島日報相片【星島日報報道】譚凱琪(Zoie)昨日出席商場賀年活動。Zoie穿上紅色連身裙現身,大騷長腿之餘又夠應節。Zoie透露年初一至年初三都有放假,可惜因時間緊逼關係,未能買齊過節用品。她說:「好彩年廿九拍完外景,有時間同龔嘉欣、沈卓盈行花市。我唔識揀花,檔主好好人幫我揀,我買一棵靚桃花。」談到買桃花是否想催姻緣?可有跟男友Enrico傾談婚事?Zoie說:「公司好好,劇集已經安排到年尾,大 ...


星島日報相片

【星島日報報道】譚凱琪(Zoie)昨日出席商場賀年活動。Zoie穿上紅色連身裙現身,大騷長腿之餘又夠應節。

Zoie透露年初一至年初三都有放假,可惜因時間緊逼關係,未能買齊過節用品。她說:「好彩年廿九拍完外景,有時間同龔嘉欣、沈卓盈行花市。我 唔識揀花,檔主好好人幫我 揀,我買 一棵靚桃花。」

談到買桃花是否想催姻緣?可有跟男友Enrico傾談婚事?Zoie說:「公司好好,劇集已經安排到年尾,大家都係以事業為先。」Zoie坦言跟男友感情穩定,但未到談婚論嫁階段,但會朝 這方向發展。文:駱震寧 圖:譚志光

■譚凱琪 到紅噹噹出席賀年活動。 娛樂

是日精選


鍾意就快D Share啦!