掃呢頁CODE去手機

2017年2月8日 星期三

李兆基傳財困 劉寶賢:好多朋友都幫佢 __,李兆基,

導演劉寶賢直言李兆基身體狀況唔係咁差,又指好多朋友都有幫佢。曾拍過不少江湖電影的藝人李兆基兩年前中風,更被指財困,沒有收入,而去年八月他都曾拍過網絡電影《血戰銅鑼灣2》,此片導演劉寶賢接受東網訪問時坦言對方是中過風,但現時情況已好轉不少,但不如以前般靈活,說到有指他財困,劉寶賢謂:「老人家病過梗有啲,我知好多朋友都有幫佢,我依家喺北京拍戲,每次返嚟我都會搵佢,佢身體狀況唔係咁差,OK嘅!」而有份拍 ...


導演劉寶賢直言李兆基身體狀況唔係咁差,又指好多朋友都有幫佢。

曾拍過不少江湖電影的藝人李兆基兩年前中風,更被指財困,沒有收入,而去年八月他都曾拍過網絡電影《血戰銅鑼灣2》,此片導演劉寶賢接受東網訪問時坦言對方是中過風,但現時情況已好轉不少,但不如以前般靈活,說到有指他財困,劉寶賢謂:「老人家病過梗有啲,我知好多朋友都有幫佢,我依家喺北京拍戲,每次返嚟我都會搵佢,佢身體狀況唔係咁差,OK嘅!」

而有份拍此片的段偉倫表示:「之前拍時都見過佢一次,都不如以前靈活,導演都好好,盡量安排一啲坐嘅戲份畀佢,因為當時群戲,大家都冇乜機會傾太多,佢係咪財困我唔係好清楚。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!