網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年2月6日 星期一

吳鎮宇演阿伯表演專業失禁 __,鎮宇,吳鎮宇,

鎮宇演老人入型入格,勁好戲!影帝吳鎮宇、古天樂孭飛的電影《脫皮爸爸》,早前於「東京電影節」從六百部作品中打入百強角逐主競賽單元,雖然最後未能獲獎,但片中鎮宇由17歲演到79歲,與古仔一段父子情令評審印象深刻,該片去年底於本地上映的優先場,反應亦相當不俗。為求瀨尿喪飲水鎮宇演繹79歲腦退化病患者的片段近日曝光,片中鎮宇乏力癱臥於教堂長椅上,未幾手震震「𢱑袋袋」兼失禁瀨尿,又舐又嗅手上的「尿」味,當日 ...


鎮宇演老人入型入格,勁好戲!

影帝吳鎮宇、古天樂孭飛的電影《脫皮爸爸》,早前於「東京電影節」從六百部作品中打入百強角逐主競賽單元,雖然最後未能獲獎,但片中鎮宇由17歲演到79歲,與古仔一段父子情令評審印象深刻,該片去年底於本地上映的優先場,反應亦相當不俗。

為求瀨尿喪飲水

鎮宇演繹79歲腦退化病患者的片段近日曝光,片中鎮宇乏力癱臥於教堂長椅上,未幾手震震「𢱑袋袋」兼失禁瀨尿,又舐又嗅手上的「尿」味,當日適逢鎮宇生日,劇組送上蛋糕為他慶祝,鎮宇搞笑地繼續以老人呆滯樣,跟着節奏拍手,場面惹笑!

談及失禁戲份是否真材實料?鎮宇接受東網訪問時搞笑地說:「飲多啲水就自然失禁,專業演員嘛!哈哈!(咁『𢱑袋袋』呢?)有啲老人家會有皮膚病就會痕,所以投入咗就加入啲小動作,亦做咗幾個版本,唔知最終會用邊個。」又說補戲當日原本沒有古仔戲份,因難以忍受老妝過程,惟有致電古仔臨危受命提早拍攝,故他非常感謝對方能體諒,

又肥又瘦辛苦到喊

鎮宇更不諱言老妝戲份增肥不太困難,但拍攝之時是夏天,每天花十四小時上落妝及拍攝,雖然叫苦連天,但認為是香港人精神:「增到七十幾公斤都係多個肚腩,成80歲老人家眼好dup嘛!咁嗰排咪唔瞓,再飲埋酒就更dup,但係跟住就要喺12日內減廿磅,變成廿幾吋腰、有四塊腹肌嘅後生仔,惟有搵教練地獄式訓練,又戒糖鹽,真係辛苦到喊,又暈又嘔同肌肉痛。(下次唔再拍?)都係拍番後生開心啲,老妝過吓癮就算嘞!」

戲中演其太太的內地女星春夏,原來鎮宇當初並不認識,後來才獲悉她曾與郭富城及白只合作電影《踏血尋梅》,並橫掃幾個頒獎禮影后及新人獎,鎮宇說:「戲入面我哋條感情線好平淡,我覺得呢個女仔幾好,幾清秀呀!」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!