網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年2月6日 星期一

許廷鏗傳離巢開公司 鄭俊弘誓圓紅館夢 __,鄭俊弘,許廷鏗,廷鏗,

許廷鏗(左)年中約滿「星夢」,有傳佢會離巢同欣宜開公司!(資料圖片)憑無綫歌唱節目《超級巨聲》出身獲力捧的星夢一哥許廷鏗(Alfred),近年屢傳約滿後離巢,去年底更傳他過檔華納,不過Alfred例牌否認。據知,Alfred與無綫經理人約及星夢唱片約,均於本年中同時屆滿,他決定另起爐灶,孖好友鄭欣宜自組公司捧自己。鄭俊弘搶灘成功?身為星夢CEO的何哲圖(Herman)早已「聞到味」,去年中已開出紅 ...


許廷鏗(左)年中約滿「星夢」,有傳佢會離巢同欣宜開公司!(資料圖片)

憑無綫歌唱節目《超級巨聲》出身獲力捧的星夢一哥許廷鏗(Alfred),近年屢傳約滿後離巢,去年底更傳他過檔華納,不過Alfred例牌否認。據知,Alfred與無綫經理人約及星夢唱片約,均於本年中同時屆滿,他決定另起爐灶,孖好友鄭欣宜自組公司捧自己。

鄭俊弘搶灘成功?

身為星夢CEO的何哲圖(Herman)早已「聞到味」,去年中已開出紅館騷為條件利誘Alfred續約,可惜未能挽留對方離巢之心。據知,Herman現時相當頭痛,並做定兩手準備,如Alfred堅決離開,會將檔期留給鄭俊弘圓夢開處男紅館騷,但都要視乎其歌曲受歡迎程度,如未能達標,則將改開「星夢群星騷」。

外遊避談離巢

記者今日致電Alfred求證,身在外地旅遊的Alfred受訪說:「都回應過好多次喇,多謝大家關心我嘅去向,總之我呢刻仲同星夢履行合約中,我只係知公司一路都傾緊想幫我開騷,詳情仲傾緊。(已申請到7月紅館檔期?)真係唔知。」問到是否與欣宜開公司?抵死的他避談兼為對方的曲奇餅店宣傳說:「講緊曲奇餅?我淨係知道女神曲奇餅好賺錢咋。」而Herman被問到Alfred傳離巢,他說:「呢啲唔講住,等佢返嚟傾演出細節。(傾紅館騷?)日期、時間同地點未定。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!