掃呢頁CODE去手機

2017年2月3日 星期五

洪永城:粉碎分手傳聞!洪永城孖住唐詩詠去團拜 __,唐詩詠,洪永城,

一張相就攻破咗呢個分手傳聞。藝人洪永城(Tony)同有「絕世好女友」之稱的唐詩詠拍拖一直都恩恩愛愛,不過早前被指感情生疏,除咗唐詩詠經常「單身」出巡之外,二人亦一反常態好少喺社交網站放閃,唐詩詠去睇BigBang港騷都冇預男友份,情侶關係明顯轉淡,雖然洪永城已經火速澄清二人情不變,但係傳聞一直未停過。洪永城講過新年期間會孖住女友唐詩詠齊齊拜年,早幾日初四晚,洪永城果然如佢所講咁樣,孖住唐詩詠現身一 ...


一張相就攻破咗呢個分手傳聞。

藝人洪永城(Tony)同有「絕世好女友」之稱的唐詩詠拍拖一直都恩恩愛愛,不過早前被指感情生疏,除咗唐詩詠經常「單身」出巡之外,二人亦一反常態好少喺社交網站放閃,唐詩詠去睇Big Bang港騷都冇預男友份,情侶關係明顯轉淡,雖然洪永城已經火速澄清二人情不變,但係傳聞一直未停過。

洪永城講過新年期間會孖住女友唐詩詠齊齊拜年,早幾日初四晚,洪永城果然如佢所講咁樣,孖住唐詩詠現身一個新春團拜活動,見佢哋笑晒口滿場飛,仲以情侶姿態同唔少人影合照。今次孖住上現身團拜活動,睇嚟佢哋嘅分手傳聞都可以平息。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!