網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年2月27日 星期一

英聯盃:【決賽實況】伊巴謙莫域絕殺做曼聯奪標英雄 __,曼聯,

終於殺到埋身!英聯盃決賽今晚喺溫布萊球場舉行,由曼聯大戰修咸頓。曼聯今季愈踢愈好,近期5連勝勁到甩轆,伊巴、普巴入晒局,好多人都覺得,紅魔鬼將如願捧盃,領隊莫連奴可以攞到,執教曼聯後嘅第1個重要獎盃,今季向住5連冠進發!但修咸頓四強淘汰利物浦,表現都非常出色,今場冇壓力之下,或者有超水準表現。究竟魔粉最期待嘅畫面,今晚會唔會出現呢?睇住我哋戰情不斷更新,就一目了然喇!【02:23】全場完 曼聯3: ...


終於殺到埋身!英聯盃決賽今晚喺溫布萊球場舉行,由曼聯大戰修咸頓。曼聯今季愈踢愈好,近期5連勝勁到甩轆,伊巴、普巴入晒局,好多人都覺得,紅魔鬼將如願捧盃,領隊莫連奴可以攞到,執教曼聯後嘅第1個重要獎盃,今季向住5連冠進發!但修咸頓四強淘汰利物浦,表現都非常出色,今場冇壓力之下,或者有超水準表現。究竟魔粉最期待嘅畫面,今晚會唔會出現呢?睇住我哋戰情不斷更新,就一目了然喇!

【02:23】

全場完 曼聯3:2修咸頓

全場打完,曼聯今場形勢下風,但成為最終皇者,梅開二度嘅伊巴謙莫域係大英雄,帶領曼聯贏修咸頓3比2,今季捧第二隻盃!

【02:15】

87分鐘,曼聯一次反擊,安達靴里拉右路傳中,伏兵門前嘅伊巴謙莫域近門頂入,曼聯領先3比2,冠軍在望呀!

【01:37】

下半場開波4分鐘,修咸頓前場左路角球,曼聯中場保羅普巴頭槌解圍唔遠,「聖人」守將頂番入禁區,前鋒加比亞甸尼喺12碼點,於基斯史摩寧緊逼下,神級轉身快腳射入,「紅魔鬼」門將迪基亞得個睇字,追和2比2喇!

【01:19】半場完 曼聯2:1

計攻勢,修咸頓上半場的確稍勝,不斷為曼聯後防製造麻煩,仲曾經冤枉慘食詐胡;但曼聯就贏埋門質素,伊巴唯一一個機會,就射個靚罰球入網,跟手睇住對手狂攻伺機打反擊,連格空晒起腳又把握到。不過聖人完半場前入番粒,下半場仲有得追!

【01:16】

加比亞甸尼嚟料!門前篤入追番1粒,捧盃仲有價講!

【01:16】

計攻勢,修咸頓上半場的確稍勝,不斷為曼聯後防製造麻煩,仲曾經冤枉慘食詐胡;但曼聯就贏埋門質素,伊巴唯一一個機會,就射個靚罰球入網,跟手睇住對手狂攻伺機打反擊,連格空晒起腳又把握到,帶住2球優勢返更衣室。換邊後聖人一定要沉住氣,入番粒嘅話唔係冇得追!

【01:09】

2:0喇!連格於18碼點空晒,佢冷靜射個地波入網,紅魔鬼贏到2粒喇!

【01:05】

35分鐘,修咸頓繼續狂攻,角球攻勢下搞到曼聯後防一片混亂,曼聯血肉長城頂得住

【12:58】

28分鐘,禾特普斯禁區頂地波一抽勁靚,可惜畀迪基亞飛盡救出

【12:50】

19分鐘,伊巴右腳主射罰球搞掂呀!曼聯打開紀錄!

【12:40】

11分鐘修咸頓發威,加比亞甸尼門前篤入,但被判越位,但佢本身冇越位,只係遠柱嘅隊友有越,呢個詐胡堅食得唔抵!

【12:35】

普巴遠射中龍呀!曼聯一開波係威係勢,普巴超遠勁射,可惜角度太正被救出!

【23:30】雙方決賽正選陣容

曼聯

門將:迪基亞

後衞:路爾斯華倫西亞、艾歷拜利、基斯史摩寧、馬高斯盧祖

中場:桑馬達、連格、保羅普巴、安達靴里拉、安東尼馬迪爾

前鋒:伊巴謙莫域

修咸頓

門將:費沙科士打

後衞:薛迪索拉斯、積克史堤芬斯、吉田麻也、賴恩貝特蘭

中場:列特文、奧里奧爾羅美奧、杜辛泰迪治、史提芬戴維斯、禾特普斯

前鋒:加比亞甸尼

東網體育同你追實體壇每個精彩時刻! 

http://bit.ly/2ecTF2A 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!