網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年2月15日 星期三

首認拍拖新歡被唱衰 許亦妮攬仔還神「百分百信任男友」 __,許亦妮,

首認拍拖新歡被唱衰 許亦妮攬仔還神「百分百信任男友」【爆相爆片】現年28歲的許亦妮於11年奪港姐季軍及最上鏡小姐,雖然曾獲力捧,但始終未能上位,而且是非及緋聞一大堆。繼去年拖仔在澳門夜蒲,上周六許亦妮被本報讀者「爆相爆片」指孖新歡現身車公廟,許亦妮昨向本報直認戀情,並大讚男友踏實,就算男友早年疑捲入桃色糾紛,她明言對男友百分百信任!【搭膊拖手】■許亦妮於上周六被本報讀者發現,與男友攬到實現身車公廟 ...


首認拍拖新歡被唱衰 許亦妮攬仔還神「百分百信任男友」

【爆相爆片】現年28歲的許亦妮於11年奪港姐季軍及最上鏡小姐,雖然曾獲力捧,但始終未能上位,而且是非及緋聞一大堆。繼去年拖仔在澳門夜蒲,上周六許亦妮被本報讀者「爆相爆片」指孖新歡現身車公廟,許亦妮昨向本報直認戀情,並大讚男友踏實,就算男友早年疑捲入桃色糾紛,她明言對男友百分百信任!



【搭膊拖手】

■許亦妮於上周六被本報讀者發現,與男友攬到實現身車公廟。讀者提供圖片



【旁若無人】

■許亦妮雖然與男友剛剛拍拖,但她直言「大家都想有將來」。



【雙手合十】

■許亦妮表示男友最後一次還神,之後二人會轉返教會信主。

久未露面的許亦妮,上周六現身灣仔會展舉行的福音晚宴,自爆有追求者的她原來已經有男友。讀者鍾先生透過本報「爆相爆片」,指上周六下午12時多,見到許亦妮與一位年輕男子現身沙田車公廟拜神。



■11年許亦妮奪得港姐季軍和最上鏡小姐。資料圖片



■去年許亦妮在澳門與胖男夜蒲,她堅稱對方是朋友。資料圖片

等男友去廁所本報得悉許亦妮男友叫朱曜楚(Choris Chee),現年27歲,讀者形容當日朱曜楚霸氣十足,有吳岱融在劇集角色的影子,鍾先生說:「我喺廁所門口見到佢,原來佢等個男仔去廁所,男仔出嚟即刻好煙韌咁攬埋一齊,女嘅仲捉住男仔隻手,都幾sweet。可能我見到佢哋時已經拜完神,好快就走咗。」

拍拖斷正,許亦妮昨以短訊承認拍拖:「我哋係啱啱開始發展,希望大家畀啲空間我哋」她大讚男友心地善良兼腳踏實地,並指二人最近同樣感受到主的恩典,希望成為基督教徒,表示男友亦願意跟她去教堂,今次是男友最後一次去還神。

然而,有人爆料指朱曜楚與女友許亦妮是非一樣多,早年疑捲入桃色糾紛,被人在網上瘋狂唱衰,對此許亦妮明言對男友百分百信任:「我一早見過個website,一睇就知係俾人整蠱,如果我真係覺得佢係就唔會選擇佢,做人最重要係腳踏實地,心地善良。」她又說:「因為影響到聲譽,佢(指男友)上年已經控告過網站誹謗,但係啲人實在太無聊,將個網站名調轉嚟寫重新開過。」許亦妮指本來不想再理這些無聊事,但又有人想作出中傷,男友決定會再出律師信控告網站誹謗。

「大家想有將來」有指男友被人身攻擊,許亦妮說:「佢(男友)每年都有做身體檢查,因為大家都想有將來,所以喺埋一齊之前都想了解吓對方嘅身體狀況,所以我睇過佢身體一切正常健康。」她又慨嘆:「我哋兩個都只係普通人,想過正常生活,努力工作。所以希望大家唔好再咁壞心腸去做中傷誹謗嘅行為。我對個男仔百分百信任!」其後許亦妮再補充:「佢細個靠自己創業嘅時候,曾經生意失敗,同當時嘅投資者有生意糾紛,有利益衝突,件事冇和平解決,所以當時佢哋就惡意中傷佢。」

採訪:嵐山


鍾意就快D Share啦!