掃呢頁CODE去手機

2017年2月19日 星期日

否認心穎女追男 馬明:係我約佢出街! __,馬明,黃心穎,心穎,馬國明,

馬明好MAN呀!藝人馬國明與朱千雪到尖沙咀街頭出席宣傳活動。近日與黃心穎關係逐漸浮面的馬明,日前獲女方「確定關係」,當着記者面前大讚他「乖仔、悶有悶好」,又直認得馬明一個男生正在了解中。讚心穎唔扭擰馬明聽到記者轉述,即笑着回應:「咁犀利?佢冇同我講,真定假?了解吓先啦。(狂讚你。)咁開心?有人讚都開心嘅。(話得你一個?)我都唔會同時間約好多女仔嘅,不過我冇收到生日禮物喎。(你生日飯局都冇預佢,攜眷 ...


馬明好MAN呀!

藝人馬國明與朱千雪到尖沙咀街頭出席宣傳活動。近日與黃心穎關係逐漸浮面的馬明,日前獲女方「確定關係」,當着記者面前大讚他「乖仔、悶有悶好」,又直認得馬明一個男生正在了解中。

讚心穎唔扭擰

馬明聽到記者轉述,即笑着回應:「咁犀利?佢冇同我講,真定假?了解吓先啦。(狂讚你。)咁開心?有人讚都開心嘅。(話得你一個?)我都唔會同時間約好多女仔嘅,不過我冇收到生日禮物喎。(你生日飯局都冇預佢,攜眷出席嘛。)冇咁快啦,都話了解吓先,但暫時未有再約,大家都忙,好怕再講,會被追問幾時結婚。」

雖然馬明未有認愛,但提到「女追男」,他即man爆謂:「最唔鍾意呢樣嘢,點解要講到女仔主動?我約佢,而且唔係第一次就得,約咗兩、三次㗎,要睇吓得唔得閒。(覺得心穎點?)佢係個幾爽嘅人,唔會扭扭擰擰。」

為爸爸換車

當被問到換車載心穎,馬明直言暫未接載過對方。對於被指「慳住換車」,他坦言:「我爸爸唔係好有錢,我嘅嘢要靠自己。我覺得係寶物沉歸底,我寧願畀人話慳,都好過畀人話做水魚,我買樓都係趁樓市回落嘅,況且架車邊有咁快轉新款?最快都要3年」

對於取車當日被狂拍照,馬明即呼籲記者:「換車係方便爸爸上落嘅,以前架車高身啲。嗰日我媽媽同姐姐唔想上鏡,一條街追住狂影,鎂光燈係咁閃好辛苦,我又唔擋鏡頭,真係唔想再糾纏落去,希望大家幫幫手。即使(與心穎)去食飯睇戲,我哋都大方企定,呢個世界依家邊有秘密吖?」

取消通告休息

至於日前拍《深宮計》狂踩27小時,馬明解釋:「因為要就米雪嘅期,佢冇時間再拍嘞,加上又有打戲,但公司第二日都取消通告,畀我哋休息番。」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!