網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年2月23日 星期四

被擺上枱耍退行姐 __,

被擺上枱耍退行姐鄧兆尊當年傳過跟陳彥行拍過拖,他說:「傳啫,佢咁索,嗰陣因為拍《皆大歡喜》,公司話呢個組合出嚟係效果幾好,搞到啲人誤會。」他自言當時已經有女友,當年試過被汪明荃及沈殿霞追問,更有一名高層作媒邀他外出,豈料到場後見到行姐、行姐媽媽及家姐,他說:「當時好似俾人擺上枱,但係嗰陣有苦自己知,唔好糟蹋佢,梗係借啲意耍退佢,搞到行姐好嬲。」另外,兆尊指當年拍《皆》劇至尾段不歡而散,他說:「演員 ...


被擺上枱耍退行姐

鄧兆尊當年傳過跟陳彥行拍過拖,他說:「傳啫,佢咁索,嗰陣因為拍《皆大歡喜》,公司話呢個組合出嚟係效果幾好,搞到啲人誤會。」他自言當時已經有女友,當年試過被汪明荃及沈殿霞追問,更有一名高層作媒邀他外出,豈料到場後見到行姐、行姐媽媽及家姐,他說:「當時好似俾人擺上枱,但係嗰陣有苦自己知,唔好糟蹋佢,梗係借啲意耍退佢,搞到行姐好嬲。」

另外,兆尊指當年拍《皆》劇至尾段不歡而散,他說:「演員之間有啲爭拗,最尾嗰段時間係好唔開心,我自己同自己講做埋佢,有啲幕後反而走嚟同我講,話換轉係佢一定忍唔到,直到拍完最後一場戲,我即刻掉頭走,錯唔喺我度。」

採訪:鍾國仁、唐琛悠



陳彥行當年因拍劇集《皆大歡喜》而跟兆尊傳緋聞。資料圖片


鍾意就快D Share啦!