掃呢頁CODE去手機

2017年2月21日 星期二

【唔係真啩!?】木村拓哉大阪藏二奶 傳聞有個私生子 __,木村拓哉,木村,

【唔係真啩!?】木村拓哉大阪藏二奶傳聞有個私生子2017-02-2007:30:26HKT【新增內容】SMAP已經解散,但係有關內訌是非仍不絕於耳。木村拓哉被指出賣SMAP隊友,令其餘四子同佢嘅關係越變疏離,而對木村嘅不利傳聞就鑊鑊新鮮,近日當地傳媒就收到有人主動報料,驚爆木村有私生子嘅傳聞,連日來開始有網媒報道有關消息。木村同工藤靜香喺2000年12月奉子成婚,翌年5月誕下大女木村心美,不過當年 ...


【唔係真啩!?】木村拓哉大阪藏二奶 傳聞有個私生子

2017-02-20 07:30:26 HKT

【新增內容】

SMAP已經解散,但係有關內訌是非仍不絕於耳。木村拓哉被指出賣SMAP隊友,令其餘四子同佢嘅關係越變疏離,而對木村嘅不利傳聞就鑊鑊新鮮,近日當地傳媒就收到有人主動報料,驚爆木村有私生子嘅傳聞,連日來開始有網媒報道有關消息。

木村同工藤靜香喺2000年12月奉子成婚,翌年5月誕下大女木村心美,不過當年就有傳佢搭上一名京都藝伎,雙方維持多時嘅肉體關係,而最新說法就話木村於16年前唔止搞大靜香,仲同時暗交呢名京都藝伎同埋一名大阪女子,據知呢位大阪二奶居於箕面市,傳聞指佢當年已為木村誕下私生子。其實16年前,現時已停刊嘅小報《Naispo》已報道類似消息,當時報道指木村經常出沒大阪箕面市,直指佢於當地有另一頭住家,唔知點解相隔多年再成熱話。

另外,木村夥拍松山研一嘅TBS電視台新劇《A LIFE~深愛的人~》,由籌拍到播出後,收視成績都令人關注,而噚晚播出嘅第六集,平均收視達15.3%,創下該劇開播以來新高。反觀同時段由松山研一老婆小雪主演嘅富士劇《大貧乏》,呢集雖然比上周微升0.8%,但新一集都只係得5.2%收視。





工藤靜香



木村同靜香結婚已經16年。



兩人仍然恩愛,但卻受SMAP解散影響形象。



木村一家四口新聞多多。


鍾意就快D Share啦!