網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年2月25日 星期六

苟芸慧冧認撻着陸漢洋:會考慮終身大事 __,漢洋,陸漢洋,苟芸慧,

認喇認喇!苟姑娘終於認愛!藝人苟芸慧、李逸朗及何紫綸到銅鑼灣出席面膜品牌活動,苟姑娘身穿黑色連身裙雍容華貴,講到日前被拍到獲賽車手緋聞男友陸漢洋接載,苟姑娘全程甜絲絲回應:「當日係我有啲唔舒服,好sweet咁有人問我喺邊,順便喺我病嘅時候Takecare(照顧)我,係好warm(溫暖)嘅。(佢係你專屬柴可夫?)係……嘅,但唔知會唔會車其他人喎!(依家關係係咩?係咪情人?)想留畀佢答,雖然佢低調,但 ...


認喇認喇!苟姑娘終於認愛!

藝人苟芸慧、李逸朗及何紫綸到銅鑼灣出席面膜品牌活動,苟姑娘身穿黑色連身裙雍容華貴,講到日前被拍到獲賽車手緋聞男友陸漢洋接載,苟姑娘全程甜絲絲回應:「當日係我有啲唔舒服,好sweet咁有人問我喺邊,順便喺我病嘅時候Take care(照顧)我,係好warm(溫暖)嘅。(佢係你專屬柴可夫?)係……嘅,但唔知會唔會車其他人喎!(依家關係係咩?係咪情人?)想留畀佢答,雖然佢低調,但都會出嚟見人嘅,我想尊重番佢,不過好多謝佢情人節畀咗個驚喜晚餐我,夾好晒啲朋友,好sweet,佢係個細心、幾啱嘅人。(收埋戒指?)留番啲秘密,總之好開心、好sweet。(想低調啲?)係,交番畀佢講好啲。」

真係好事近?

苟姑娘對新歡開晒綠燈,問何時到她好事近?她說:「尋日做完姊妹,係同屆華姐出嫁,不過冇搶花球,我之後仲要做兩次姊妹,完成咗先考慮自己人生大事。(你做過幾多次姊妹?)好多次呀!聽人講伴娘唔可以做多過三次,姊妹就冇所謂。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!