網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年2月2日 星期四

名人:讚未婚夫浪漫 江碧蕙爆求婚過程 __,江碧蕙,

好Sweet!恭喜!香港首位華人女騎師江碧蕙(Sherie)與法籍網球教練Jerome入紙註冊,Sherie回覆東網表示:「我哋好低調,一直計劃都進行中,上年Jerome求婚,今年就會結婚,仲諗緊場地,plan緊,會喺香港結,一切都低調,之後都會喺香港生活。」問到Jerome如何求婚?她表示:「冇特別,冇儀式,同我講你係我人生最愛的一位,佢求婚都冇戒指,之後同我去買,因為佢唔知我size,同驚我唔 ...


好Sweet!

恭喜!香港首位華人女騎師江碧蕙(Sherie)與法籍網球教練Jerome入紙註冊,Sherie回覆東網表示:「我哋好低調,一直計劃都進行中,上年Jerome求婚,今年就會結婚,仲諗緊場地,plan緊,會喺香港結,一切都低調,之後都會喺香港生活。」問到Jerome如何求婚?她表示:「冇特別,冇儀式,同我講你係我人生最愛的一位,佢求婚都冇戒指,之後同我去買,因為佢唔知我size,同驚我唔鍾意個款,我都冇諗過咁快,但緣分就係緣分。」

她更大讚未婚夫好浪漫,經常都要孖公仔,不讓她自己一個人,無論去邊都會陪伴。她更笑言現在一切都像時光倒流回到年青時,她說:「我好細個就結婚,唔知咩叫好,女人嘅開心,用錢係買唔到。」

提到前夫與一對兒子知不知道喜訊?她表示兩位囝囝都知,更指二人好成熟,她說:「佢哋覺得我鍾意,亦會支持,喺facebook見過Jerome相,叫我肯定咗先帶畀佢哋見。其實外國好普遍,個文化唔同,去聚會好多朋友父母都唔係親生,外國人唔同,唔會忍,怨氣唔會忍一世,長痛不如短痛,快啲解決。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!