網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年2月11日 星期六

開心日日都係情人節!李家鼎唔嘥錢送花 __,李家鼎,

阿婆忍唔住要係布景版之間偷望李家鼎。資深藝人李家鼎元宵節出席街市活動,即場示範炒「蠔氣沖天」(薑蔥蠔),問到如何慶祝元宵節?他說:「以前我會整甜同鹹嘅湯圓,仲會整糖不甩,搓圓撳扁,代表做人隨和啲。」至於會否跟女朋友慶祝?他說:「一早慶祝咗啦,如果覺得開心,日日都係情人節。(西方情人節都就到,會唔會浪漫送花?)唔做呢啲傻事,買花嘥錢,無價值!有心買一支就夠,留番啲錢行街食飯睇戲好過。(咁有無送過花畀 ...


阿婆忍唔住要係布景版之間偷望李家鼎。

資深藝人李家鼎元宵節出席街市活動,即場示範炒「蠔氣沖天」(薑蔥蠔),問到如何慶祝元宵節?他說:「以前我會整甜同鹹嘅湯圓,仲會整糖不甩,搓圓撳扁,代表做人隨和啲。」

至於會否跟女朋友慶祝?他說:「一早慶祝咗啦,如果覺得開心,日日都係情人節。(西方情人節都就到,會唔會浪漫送花?)唔做呢啲傻事,買花嘥錢,無價值!有心買一支就夠,留番啲錢行街食飯睇戲好過。(咁有無送過花畀另一半?)試過,以前嗰個有,依家都有,但送花唔代表我永遠愛你,睇心態嘅啫。買花成千蚊,用一半錢做善事啦。」

此外,問到會否推出烹飪書?他坦言:「有出版社搵過,但要公司安排,見過街嘅菜式又唔可以出書,不過我仲有百幾個菜式未公開,唔介意公開。(《阿爺廚房》拍續集?)唔知,等公司安排。(杜汶澤拍飲食節目?)各有各做法,各師各法啦。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!