掃呢頁CODE去手機

2017年2月28日 星期二

唔想揀錯老公!詩詠暗指洪永城冇安全感 __,洪永城,

唔通又有暗湧?藝人唐詩詠以露臍裝出席護膚品活動,穿上斗零踭高踭鞋的她不慎將鞋踭攝在卡板險些仆倒,並即場示範收胸部線條動作,詩詠透露近年開始跑步及健身,她說:「除咗護膚之外,身體唔可以唔理,依家要拍打戲消耗好多體力。」即被笑上圍冇乜成效,詩詠大笑說:「依家點睇到呀,要繼續努力。」洪永城冇驗胸?問到男友洪永城有否讚她做完收胸部線條動作有成效?詩詠扯開話題說:「佢自己都要努力啲收身。(佢有冇驗過你胸部? ...


唔通又有暗湧?

藝人唐詩詠以露臍裝出席護膚品活動,穿上斗零踭高踭鞋的她不慎將鞋踭攝在卡板險些仆倒,並即場示範收胸部線條動作,詩詠透露近年開始跑步及健身,她說:「除咗護膚之外,身體唔可以唔理,依家要拍打戲消耗好多體力。」即被笑上圍冇乜成效,詩詠大笑說:「依家點睇到呀,要繼續努力。」

洪永城冇驗胸?

問到男友洪永城有否讚她做完收胸部線條動作有成效?詩詠扯開話題說:「佢自己都要努力啲收身。(佢有冇驗過你胸部?)冇,做乜要驗?我自己好滿意。(覺得自己上圍唔夠脹?)重點唔係脹唔脹,係保養同Keep fit。」對於被指找組合農夫成員C君擇日結婚,詩詠否認說:「邊會搵佢擇日呀?大家食飯啫。(係咪好事近?)冇諗,呢啲係緣份,結婚係一時衝動。(會閃婚?)可能㗎。」

「佢長期處於玩」

由於麥玲玲指她今年不拉埋天窗就要等幾年,問到是否心急結婚?詩詠說:「好多人有咁講,但唔可以咁而做呢個決定,寧願係揀啱呢個人而做呢個決定,唔可以為咗怕自己之後再冇呢個機會而做呢個決定,寧願單身都唔想揀錯老公,老公係一世。(想睇定啲?)定佢睇定啲我?(Feel到佢想求婚?)冇喎,佢行為長期處於玩同過度活躍。(咁咪冇乜安全感?)呢個係佢性格。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!