掃呢頁CODE去手機

2017年2月15日 星期三

被嗌「肥苟」接受唔到 苟芸慧感激黎瑞恩雪中送炭 __,肥苟,黎瑞恩,苟芸慧,

被嗌「肥苟」接受唔到苟芸慧感激黎瑞恩雪中送炭相關連結:【獨家專訪】TVB追還騷錢苟芸慧被鬧︰再肥16:9都放唔到!http://bit.ly/2kPdYGG【留名睇圖】諗過離開娛樂圈苟姑娘重新出發預告出寫真http://bit.ly/2lfUlYU冠上小三之名迫走熊黛林苟芸慧︰我同郭富城無一齊!http://bit.ly/2lGCE5F一提陸漢洋笑唔停苟芸慧︰睇下佢情人節有冇表示!http://b ...




  • 被嗌「肥苟」接受唔到 苟芸慧感激黎瑞恩雪中送炭
  • 相關連結:

    【獨家專訪】TVB追還騷錢 苟芸慧被鬧︰再肥16:9都放唔到 !

    http://bit.ly/2kPdYGG

    【留名睇圖】諗過離開娛樂圈 苟姑娘重新出發預告出寫真

    http://bit.ly/2lfUlYU

    冠上小三之名 迫走熊黛林 苟芸慧︰我同郭富城無一齊 !

    http://bit.ly/2lGCE5F

    一提陸漢洋笑唔停 苟芸慧︰睇下佢情人節有冇表示 !

    http://bit.ly/2lM0KZF

    肥到被封「肥苟」,苟姑娘坦言最初無法接受︰「我開頭接受唔到,因為如果呢個名喺你身上面,大家交換位置你又會點? 不過『肥苟』呢個名,在我身邊的男仔朋友來說是很好的詞語,因為男仔都鍾意有啲肉地嘅女仔。目前為止,我對呢個名冇抗拒。」

    喺過去幾年,苟姑娘經歷過人生低潮,更體會到當中嘅人情冷暖。苟姑娘︰「嗰陣好多人對我好,好似小恩子(黎瑞恩),漪娸姐(林漪娸)同小美,佢哋會成日主動陪我去睇醫生,我冇乜job嗰陣,佢哋又會好願意請我食飯,又或者新年嘅時候特別俾封大利是。大家好明白我嘅處境,我好感動,會mark低要感恩!要多謝!」

    為免父母擔心,苟姑娘對於在圈中的發展及身體情況,只是輕輕提及。幸而 苟姑娘有細佬同朋友支持,但亦有一啲人對佢一沉百踩。苟姑娘︰「呢個世界幾公平,這些人我知道會慢慢遠離,再Delete佢哋,因為係負面能量,會影響到我唔開心,一唔開心就唔靚。」

    鍾意就快D Share啦!