網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年2月10日 星期五

咀女咀到厭!陳山聰轉咀吳岱融 __,山聰,吳岱融,陳山聰,

唔知下次會咀咩呢?由陳展鵬、陳山聰、林夏薇等主演的新劇《乘勝狙擊》進入結局週,最終奸人的山聰在今晚一集成為狂人吳岱融契仔,二人更突然上演肉緊咀嘴戲,相信令不少觀眾嚇一跳!在劇中先後與傅嘉莉與莊思敏親熱戲連場的山聰,竟連男士都不放過?他接受東網訪問笑言:「呢場其實係岱融哥諗出嚟,如果大家有去意大利,其實好興咁樣錫,而電影《教父》出現過類似情節,我哋將呢一幕重現喺香港嘅螢光幕,係香港應該冇人試過!咀女 ...


唔知下次會咀咩呢?

由陳展鵬、陳山聰、林夏薇等主演的新劇《乘勝狙擊》進入結局週,最終奸人的山聰在今晚一集成為狂人吳岱融契仔,二人更突然上演肉緊咀嘴戲,相信令不少觀眾嚇一跳!

在劇中先後與傅嘉莉與莊思敏親熱戲連場的山聰,竟連男士都不放過?他接受東網訪問笑言:「呢場其實係岱融哥諗出嚟,如果大家有去意大利,其實好興咁樣錫,而電影《教父》出現過類似情節,我哋將呢一幕重現喺香港嘅螢光幕,係香港應該冇人試過!咀女咀得厭,咁梗係要咀吓啲靚佬(佢主動咀你有嚇親?)咁又冇,佢經驗咁老到,同埋我哋都入晒戲,都冇試過係螢幕前同男士咀嘴,咁出嚟效果都幾正吖!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!