掃呢頁CODE去手機

2017年2月22日 星期三

【隨時嫁唔成】陳雅倫發「死全家」毒誓 未婚夫:未到最後一刻都唔知 __,陳雅倫,

相關連結:未婚夫收埋兩歲私生子陳雅倫出嫁撻Qhttp://bit.ly/2lj7jof陳雅倫生日吵大鑊未婚夫獨自去夜蒲http://bit.ly/2l431i1【睇《危情》都唔夠】鍾意睇咸片陳雅倫「未婚夫」係空心老倌?http://bit.ly/2l4119F去年中經好友劉永健介紹,陳雅倫邂逅了吳彥祖的四十五歲表哥MartinWong,二人拍拖三個月,陳雅倫即被求婚,準備做雞年新娘的她更經常在網上 ...


相關連結 :

未婚夫收埋兩歲私生子 陳雅倫出嫁撻Q

http://bit.ly/2lj7jof

陳雅倫生日吵大鑊 未婚夫獨自去夜蒲

http://bit.ly/2l431i1

【睇《危情》都唔夠】鍾意睇咸片 陳雅倫「未婚夫」係空心老倌?

http://bit.ly/2l4119F

去年中經好友劉永健介紹,陳雅倫邂逅了吳彥祖的四十五歲表哥Martin Wong,二人拍拖三個月,陳雅倫即被求婚,準備做雞年新娘的她更經常在網上公開放閃晒恩愛。

正當陳雅倫以為自己標到尾會,在五十歲時可以嫁人,但原來她與Martin感情已出現暗湧,自陳雅倫自爆拍拖兼結婚後,兩人亦因此多次嘈交,上星期六(二月十八日)更在社交網上發表文章,否認放料,更以「全家死」發毒誓,澄清自己冇做過,又話要將在男友身邊造遙生事的小人「碎屍萬段」,隔住個mon都感覺到陳雅倫有絲微憤怒。

據知,自從Martin向陳雅倫求婚成功,今年會結婚報導被爆出後,有唔少人都走去恭喜他做「老襯」,不過他的回應,竟然同陳雅倫所講的有好大出入。

「早幾晚Martin去蒲嗰陣好多人同佢講恭喜,點知佢冇多謝都不特止,仲當場黑晒面話:『你哋唔係信吖?到時睇吓點!』嚇到在場啲人呆晒,仲話佢飲大咗,但係相信佢真係酒後吐真言囉。Martin仲有同人講根本連結婚戒指都冇買過,結婚嘅嘢十劃都未有一撇,咁快俾人擺晒上枱。」Martin身邊人說。


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!