掃呢頁CODE去手機

2017年2月4日 星期六

出巡買「生日禮物」!陳慧琳大仔勁高大 __,陳慧琳,

陳慧琳帶埋仔仔出巡。靚媽陳慧琳(Kelly)趁大年初七人日,帶同兩個寶貝仔買「生日禮物」,戴上口罩的Kelly一身潮Look現身尖沙咀某商場,大仔劉昇拎住雪糕跟住媽咪,細仔劉琛則由女傭拖實,Kelly亦攞住雪糕杯,未見老公劉建浩同行。眼利的Kelly發現記者拍照時即大方除下口罩,更一家三口給記者影相,問到是否買禮物給仔仔?Kelly說:「想買新鞋畀佢哋,佢哋啲腳大咗好多。」記者笑指新正頭不應買鞋, ...




其他影片:>>






陳慧琳帶埋仔仔出巡。

靚媽陳慧琳(Kelly)趁大年初七人日,帶同兩個寶貝仔買「生日禮物」,戴上口罩的Kelly一身潮Look現身尖沙咀某商場,大仔劉昇拎住雪糕跟住媽咪,細仔劉琛則由女傭拖實,Kelly亦攞住雪糕杯,未見老公劉建浩同行。

眼利的Kelly發現記者拍照時即大方除下口罩,更一家三口給記者影相,問到是否買禮物給仔仔?Kelly說:「想買新鞋畀佢哋,佢哋啲腳大咗好多。」記者笑指新正頭不應買鞋,抵死的Kelly說:「係咩?好彩,冇買到。」隨即叫大仔劉昇與記者打招呼,今年七月八歲的劉昇遺傳父母優良血統,人仔細細已經好高!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!