網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年2月5日 星期日

《鋒味》不再?!霆鋒晒傷手被禁入廚房 __,霆鋒,謝霆鋒,

嘩,搞成咁呀!歌手謝霆鋒鍾意煮嘢食就係人都知,佢仲主持美食真人騷嘅《12道鋒味》已經去到第三季,之前仲喺北京設立鋒味餐廳親自下廚招待食客,真係好勁呀!不過佢今日竟然係社文網站自爆,醫生話佢唔可以再長期留喺廚房!佢仲上載張赤裸上身嘅相,見佢刮完沙,成隻手都係血痕!佢留言:「醫生說不能再長期在廚房了,但是如果要在短時間內學會煮好任何東西,可能這就是代價了?!」但霆鋒話要追求夢想,永不放棄添!短短兩個鐘 ...


嘩,搞成咁呀!

歌手謝霆鋒鍾意煮嘢食就係人都知,佢仲主持美食真人騷嘅《12道鋒味》已經去到第三季,之前仲喺北京設立鋒味餐廳親自下廚招待食客,真係好勁呀!

不過佢今日竟然係社文網站自爆,醫生話佢唔可以再長期留喺廚房!佢仲上載張赤裸上身嘅相,見佢刮完沙,成隻手都係血痕!佢留言:「醫生說不能再長期在廚房了,但是如果要在短時間內學會煮好任何東西,可能這就是代價了?!」但霆鋒話要追求夢想,永不放棄添!

短短兩個鐘,已經有成千幾個網友關注兼紛紛留言,問霆鋒究竟發生咩事?仲問佢係咪個膊頭唔舒服,叫佢小心身體之餘,仲話刮完沙唔好吹風,但亦有網友乘機叫佢開演唱會:「這證明了你雙手的確是用來揸咪,不是鑊,還是乖乖去唱歌開演唱會吧!!」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!