掃呢頁CODE去手機

2017年2月20日 星期一

【呢個係邱淑貞定係囡囡?】至索星二代沈月晒膊 回眸一笑殺死你 __,沈月,邱淑貞,

邱淑貞(豆斗)絕對是不少人心目中的女神,豆斗喺1999年同沈嘉偉結婚後,就隨即息影,仲先後同沈嘉偉生咗三個囡囡,分別係15歲嘅沈月、12歲嘅沈晨同6歲嘅沈日。沈家有女初長成,15歲嘅沈月o依家已經好活躍於社交網,佢噚晚又係社交網到上載咗三張相,見到佢着住六吋嘅高跟鞋,着住跌膊衫大晒香肩,回眸一笑咁望住鏡頭,呢一笑,真係唔知殺死幾多宅男!見到相嘅背境,應該係戲院,而佢留言就係:「here'stoth ...


邱淑貞(豆斗)絕對是不少人心目中的女神,豆斗喺1999年同沈嘉偉結婚後,就隨即息影,仲先後同沈嘉偉生咗三個囡囡,分別係15歲嘅沈月、12歲嘅沈晨同6歲嘅沈日。沈家有女初長成,15歲嘅沈月o依家已經好活躍於社交網,佢噚晚又係社交網到上載咗三張相,見到佢着住六吋嘅高跟鞋,着住跌膊衫大晒香肩,回眸一笑咁望住鏡頭,呢一笑,真係唔知殺死幾多宅男!見到相嘅背境,應該係戲院,而佢留言就係:「here's to the ones who dream 」仲hashtag埋lalaland,哦!原來沈月係去咗睇橫掃金球獎7項大獎,同入圍奧斯卡多項大獎嘅《星聲夢裡人》。

沈月噚晚去睇《La La Land》,仲喺入場前影相。(ig 圖片) 佢回眸一笑,真係殺死唔少少男。(ig 圖片) (ig 圖片)
沈月一舉手一投足,好有媽媽邱淑貞嘅影子。(ig 圖片) (ig 圖片) (ig 圖片)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!