掃呢頁CODE去手機

2017年2月2日 星期四

【坎坷過後有艇搭】同思琦妹合作《阿爺廚房》 鼎爺答案係... __,思琦,

71歲嘅李家鼎自去年主持《阿爺廚房》後,人氣急升,今日又有周刊同鼎爺做專訪,講到網民好想佢同楊思琦做第二輯《阿爺廚房》時,鼎爺就話一切由公司安排,但佢相信公司唔會咁戇居。《阿爺廚房》嘅成功,有指鼎爺同拍檔譚玉瑛不和,鼎爺喺專訪入面就否認其事,佢話個節目係由佢揸弗,如果對譚玉瑛姐姐不滿,佢自然會詐型,但事實當然唔係咁。講到如果節目添食,俾佢再揀拍檔嘅話,佢會揀邊個,鼎爺就話一切交俾公司決定。至於有網 ...


71歲嘅李家鼎自去年主持《阿爺廚房》後,人氣急升,今日又有周刊同鼎爺做專訪,講到網民好想佢同楊思琦做第二輯《阿爺廚房》時,鼎爺就話一切由公司安排,但佢相信公司唔會咁戇居。《阿爺廚房》嘅成功,有指鼎爺同拍檔譚玉瑛不和,鼎爺喺專訪入面就否認其事,佢話個節目係由佢揸弗,如果對譚玉瑛姐姐不滿,佢自然會詐型,但事實當然唔係咁。講到如果節目添食,俾佢再揀拍檔嘅話,佢會揀邊個,鼎爺就話一切交俾公司決定。至於有網民好想佢同囝囝李泳豪前女友楊思琦合作,鼎爺即話如果佢話唔想同思琦合作,啲人一定會話佢小器,但係佢就好老實咁講,如果佢話肯同思琦合作,思琦又肯唔肯先。佢仲好有先見之明講到,如果錄影時,佢一句掃過去,對方落唔台,自己又衰咗,相信公司唔會咁戇居安排佢哋合作囉!鼎爺仲提到,佢根本同思琦冇仇,泳豪同思琦都冇,只係感情事,合則來不合則去而已。

鼎爺話公司唔會咁戇居。(資料圖片) 鼎爺否認同譚玉瑛不和。(資料圖片) 楊思琦曾經同李泳豪拍拖。(資料圖片)
如果無綫真係搵思琦同鼎爺合作,唔知佢肯唔肯呢!(資料圖片) 李泳漢做咗老竇後,鼎爺就榮升咗做阿爺。(資料圖片) 鼎爺曾教Kelly騎馬。(資料圖片)
江若琳都係鼎爺學生。(資料圖片) (資料圖片) 鼎爺曾經有機闖荷李活。(資料圖片)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!