掃呢頁CODE去手機

2017年2月12日 星期日

着圍裙做女煮人!苟芸慧冧讚陸漢洋細心 __,漢洋,苟芸慧,

苟姑娘幾時會脫離處女黨呢?藝人苟芸慧任超市開幕剪綵嘉賓,期間為心形牛扒加上配菜,穿上圍裙的她儼如「女煮人」,更語出驚人,突然問男司儀:「男人係咪覺得女仔着圍裙係最性感?」嚇得司儀語窒不懂回應,場面惹笑。要時間了解對方事後苟姑娘表示當有感覺時也會炮製心形牛扒,但卻指暫時未有適合對象,對於今年情人節,問到緋聞男友陸漢洋可有約她?苟姑娘謂:「冇呀!應該忙。(仲了解緊?)係需要啲時間了解大家,我好冇安全感 ...


苟姑娘幾時會脫離處女黨呢?

藝人苟芸慧任超市開幕剪綵嘉賓,期間為心形牛扒加上配菜,穿上圍裙的她儼如「女煮人」,更語出驚人,突然問男司儀:「男人係咪覺得女仔着圍裙係最性感?」嚇得司儀語窒不懂回應,場面惹笑。

要時間了解對方

事後苟姑娘表示當有感覺時也會炮製心形牛扒,但卻指暫時未有適合對象,對於今年情人節,問到緋聞男友陸漢洋可有約她?苟姑娘謂:「冇呀!應該忙。(仲了解緊?)係需要啲時間了解大家,我好冇安全感,等大家影到有個人陪我shopping就係嗰個嘞!」記者隨即指她早前才被拍到與陸漢洋到太古城買賀年禮品,自打嘴巴的苟姑娘即扮傻謂:「有啲咁嘅事?我都鍾意男仔陪我行Grocery(雜貨店),佢幫你揀食材就會睇到佢係咪細心。(咁陸生細心?)細心,識佢嘅人都知佢好細心。(陸生咪幫你揀囉!)因為我唔識揀嘛!」

爆好多人追

問到她被拍到與陸漢洋Shopping,豈不是承認戀情?苟姑娘卻縮沙謂:「等再影到先,有啲嘢係需要時間培養,感情都係,畀啲時間同空間我。(會公開戀情?)唔介意。(好多人追?)有幾個朋友了解中。(賽車手首選?)係㗎!有共同話題易啲溝通,我又鍾意賽車,總之有好消息會講」

互相拜年

苟姑娘更指陸漢洋新年期間有到其家中跟父母拜年,問到父母對他評價?她謂:「覺得佢好細心,因為陪我買嘢。(有冇催婚?)冇,佢哋畀時間我諗清楚,真係要時間諗清楚,我拍拖都會以結婚為前提。」對於有指前緋聞男友郭富城女友方媛懷孕,苟姑娘表示不知情,坦言若果是真的便祝福她。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!