掃呢頁CODE去手機

2017年2月5日 星期日

【無料扮四條】蔡思貝濕身塞橙谷巨胸 __,蔡思貝,

點解大咗?原來裝假狗!藝人蔡思貝與張振朗開工拍攝劇集《踩過界》的落水戲份,蔡思貝在劇中本身要帶牙套扮哨牙,面上又有刀疤,不過落水戲的造型更重口味!她面戴「臉堅尼」,穿上白背心及短褲,胸前更塞兩個橙造成激凸效果,谷出事業線,視覺效果令人震驚!港姐演醜角大突破蔡思貝接受東網訪問時笑謂,自己要跟上潮流,故戴上大媽至愛的「臉堅尼」,更笑指「臉堅尼」早已登上法國的潮流雜誌,說到她以橙裝假狗,她笑言本身身材已 ...


點解大咗?原來裝假狗!

藝人蔡思貝與張振朗開工拍攝劇集《踩過界》的落水戲份,蔡思貝在劇中本身要帶牙套扮哨牙,面上又有刀疤,不過落水戲的造型更重口味!她面戴「臉堅尼」,穿上白背心及短褲,胸前更塞兩個橙造成激凸效果,谷出事業線,視覺效果令人震驚!

港姐演醜角大突破

蔡思貝接受東網訪問時笑謂,自己要跟上潮流,故戴上大媽至愛的「臉堅尼」,更笑指「臉堅尼」早已登上法國的潮流雜誌,說到她以橙裝假狗,她笑言本身身材已不錯,想好上加好才用橙營造更豐滿效果。談到她在劇中已是醜角,今次更是醜上加醜,可會覺得大犧牲?蔡思貝表示是一種突破:「頭先服裝姐姐都話你港姐嚟㗎,做咩搞到自己咁,但我依家係演員!」她亦坦言起初不接受醜角,現在亦冇自信,張振朗就笑她:「醜角嚟講你係演繹得最好嗰個!」

張振朗攞視帝先認愛

蔡思貝又自爆瘀事,她指落水前有幾個準備下水的動作要拍,在練習動作時不小心跣腳跌落水,搞到濕晒身拍不成!在旁的張振朗揶揄她:「你真係好利害,做十次我笑足十次!」談到有傳洪永城與女友唐詩詠分手,曾與洪永城傳緋聞的蔡思貝就說:「我有留意到呀,假嘅,佢哋一齊去拜年,不知幾恩愛!」而張振朗亦被拍得與緋聞女友陳芷尤拍拖行街,他繼續否認戀情:「嗰日放工喺附近,咪一齊食飯囉!(依家都唔認?)工作為上(攞視帝先認?)如果有機會攞咪認囉!」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!