網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年2月20日 星期一

被踢爆大肚 黃婉曼直認:一肚餓就想嘔 __,黃婉曼,

黃婉曼直認已經懷胎差不多三個月,可喜可賀!32歲的前天氣女郎黃婉曼(Icy)於2014年尾下嫁拍拖多年的會計師兼馬主馮柏基後,即不設防努力造人,日前Icy被東網拍到肚凸凸,Icy接受東網電話訪問時難掩喜悅笑晒,默認有喜消息:「講得嘅時候就會講。」夫婦最近亦搬入了大埔逸瓏灣約二千呎豪宅迎接新生命。懷孕未夠三個月今日東網記者再聯絡Icy,她亦大方承認現時懷孕差不多三個月,她開心說:「其實傳統上係未講得 ...


黃婉曼直認已經懷胎差不多三個月,可喜可賀!

32歲的前天氣女郎黃婉曼(Icy)於2014年尾下嫁拍拖多年的會計師兼馬主馮柏基後,即不設防努力造人,日前Icy被東網拍到肚凸凸,Icy接受東網電話訪問時難掩喜悅笑晒,默認有喜消息:「講得嘅時候就會講。」夫婦最近亦搬入了大埔逸瓏灣約二千呎豪宅迎接新生命。

懷孕未夠三個月

今日東網記者再聯絡Icy,她亦大方承認現時懷孕差不多三個月,她開心說:「其實傳統上係未講得,不過既然被大家睇到,我好多謝大家嘅祝福,我本身係連親戚朋友都未講,今朝都有收到百幾、二百個恭賀訊息,依家省卻逐個講,當係一次過公布。」

講明想生仔

問到可知BB性別?Icy表示暫未得知:「冇咁早知道性別。(你想生男仔定女仔?)其實我係偏心啲,我鍾意男仔,覺得仔仔大個咗會Man啲,老公就鍾意囡囡,不過有咗之後都冇諗咁多,覺得隨緣,BB健康就得,我依家盡量唔食錯嘢、唔好有大動作。(預產期係幾時?)醫生未講。(會順產定開刀?)未諗,我會問吓醫生、同其他媽咪嘅意見先再決定。」

自爆孕味濃:肥到全部衫都唔啱着

至於懷孕後的口味變化,Icy笑言變了乜都想食:「keep住停唔到口,不過我覺得以前做幕前要keep身形,依家肥咗都有藉口,因為我一肚餓就會想嘔,所以要食嘢,我依家除咗唔食生冷嘢,乜都食。(懷孕到依家肥咗幾多?)肥到全部衫都唔啱着,我係脹得快,孕味濃。(驚唔驚生完收身難?)唔知呀,不過之前未講得冇問人,依家可以問吓人攞收身秘笈啦。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!