網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年2月9日 星期四

展鵬被吳岱融連摑 林夏薇爆現場睇到驚 __,林夏薇,吳岱融,陳展鵬,展鵬,

連摑十把係人都驚啦。藝人林夏薇與陳山聰於中環出席情人節活動,林夏薇表示在美加登台時買了一個煲,準備在情人節親自下廚整海鮮煲與老公燭光晚餐,笑謂找老公做白老鼠,成功後再整給山聰等兄弟姊妹食。不時下廚的她會整老公喜歡的菜式:「佢想食咩我就去學囉,佢笑我係網上廚師,因為我會上網搵創新啲嘅食譜!」又謂老公即使再忙碌都會抽時間回家吃她煮的菜再外出工作。山聰則表示情人節要開工,故會預早與女友慶祝情人節,要對方 ...


連摑十把係人都驚啦。

藝人林夏薇與陳山聰於中環出席情人節活動,林夏薇表示在美加登台時買了一個煲,準備在情人節親自下廚整海鮮煲與老公燭光晚餐,笑謂找老公做白老鼠,成功後再整給山聰等兄弟姊妹食。不時下廚的她會整老公喜歡的菜式:「佢想食咩我就去學囉,佢笑我係網上廚師,因為我會上網搵創新啲嘅食譜!」又謂老公即使再忙碌都會抽時間回家吃她煮的菜再外出工作。

山聰則表示情人節要開工,故會預早與女友慶祝情人節,要對方親自下廚,談到他在《乘勝狙擊》中激咀傅嘉莉與莊思敏,情人節當晚會否再有激情戲來「助興」?他笑謂:「唔會啦,因為星期五就大結局連女友都話我好奸,網上見好多人鬧我,都開心因為觀眾有睇!」他又爆女友看完激情戲後的反應:「佢話益咗我,又問我使唔使咀得咁行!」

談到陳展鵬在劇中被吳岱融連摑十把,摑到眼鏡都跌埋,林夏薇說:「其實拍嗰時我準備入去拍下一場,喺玻璃度見到直情係驚,我唔敢郁,怕影響到佢哋,真係見到都痛!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!