掃呢頁CODE去手機

2017年2月2日 星期四

【同劇唔同命】陳展鵬去定欣屋企拜年 李施樺宣佈放棄愛情 __,定欣,陳展鵬,展鵬,陳展,胡定欣,

噚晚黃心穎貼咗一班當紅嘅小生花旦,好似有陳展鵬、黃心穎、胡定欣、陳山聰、田蕊妮、黃宗澤、李施嬅、麥明詩、胡諾言、岑麗香、袁偉豪、羅天宇、張曦雯等等,拉大隊去咗樂易玲嘅屋企做團拜,呢個陣容拍得台慶頒獎禮!成件事最得意嘅地方,就係陳展鵬同胡定欣齊齊現身,本來陳山聰話約咗「Crazyrunner」啲成員一齊,只係咁啱得咁橋撞到展鵬啫!展鵬今日喺將軍澳出席活動,講到去樂小姐屋企拜年,仲同定欣黐實影相,展鵬 ...




其他影片:>>






噚晚黃心穎貼咗一班當紅嘅小生花旦,好似有陳展鵬、黃心穎、胡定欣、陳山聰、田蕊妮、黃宗澤、李施嬅、麥明詩、胡諾言、岑麗香、袁偉豪、羅天宇、張曦雯等等,拉大隊去咗樂易玲嘅屋企做團拜,呢個陣容拍得台慶頒獎禮!成件事最得意嘅地方,就係陳展鵬同胡定欣齊齊現身,本來陳山聰話約咗「Crazyrunner」啲成員一齊,只係咁啱得咁橋撞到展鵬啫!展鵬今日喺將軍澳出席活動,講到去樂小姐屋企拜年,仲同定欣黐實影相,展鵬話:「咁啱得咁橋啫,嗰日收早咪過咗去,我下次咪企開啲影相!」唔知佢又有冇咁啱得咁橋,去咗定欣屋企拜年?展鵬話:「希望出年有時間去喇!」展鵬啱啱登台返嚟,仲話今年收咗好多錢利是,打算全數捐出去做善事!展鵬自爆俾阿媽整蠱,將啲利是錢嘅金額調低,搞到佢未結婚就要雙封,似乎借啲意催婚喎!同場嘅李施樺宣佈今年將會放棄愛情,佢話:「因為戴頭套搞到我甩咗好多頭髮,我擔心會嚇走啲男仔!」佢仲話之前陳茵媺、朱凱婷同戚黛黛拜年,佢話:「陳茵媺話湊3個小朋友仲辛苦過拍戲,所以我都會專心事業,只係希望啲頭髮快啲生番,就好心滿意足!」

陳展鵬話只係咁橋收早,所以去咗樂小姐屋企拜年。 陳自瑤
沈卓盈 譚俊彥話新年病咗,所以可以喺屋企陪囡囡。 陳展鵬話下次同定欣合照企開啲!
張穎康(右)話今年派多咗利是。 李施樺話擔心甩頭髮嚇走啲男仔。

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!