網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年2月21日 星期二

支持二創難忘鵬叔阿燦壽頭記 __,阿燦,廖偉雄,

支持二創難忘鵬叔阿燦壽頭記【原裝版】達明一派的《石頭記》成惡搞歌曲,當年被二次創作。80年代成名的達明一派,當年形象突出,無綫搵了盧海鵬和廖偉雄(阿燦)模仿達明,扮成「撻成一塊」惡搞《石頭記》變《壽頭記》,令觀眾笑爆肚皮。對於歌曲被惡搞,劉以達笑說:「仲好,覺得好笑,當年鵬叔同燦哥扮我哋,我睇《歡樂今宵》笑到碌地。」明哥都撐:「我覺得人哋惡搞或扮你,因為你引起人哋興趣先扮你,我絕對支持二創。」問覺 ...


支持二創難忘鵬叔阿燦壽頭記



【原裝版】達明一派的《石頭記》成惡搞歌曲,當年被二次創作。

80年代成名的達明一派,當年形象突出,無綫搵了盧海鵬和廖偉雄(阿燦)模仿達明,扮成「撻成一塊」惡搞《石頭記》變《壽頭記》,令觀眾笑爆肚皮。對於歌曲被惡搞,劉以達笑說:「仲好,覺得好笑,當年鵬叔同燦哥扮我哋,我睇《歡樂今宵》笑到碌地。」明哥都撐:「我覺得人哋惡搞或扮你,因為你引起人哋興趣先扮你,我絕對支持二創。」

問覺得形象是否依然前衞?明哥笑說:「我諗我哋喺思想價值觀仍然好前衞,呢樣好重要,無論活到幾多歲,唔好因循苟且。」阿達認同說:「我哋唔化㗎!」明哥補充:「我哋身體已經唔再年輕,但希望腦筋仍然keep住年輕。」



【惡搞版】盧海鵬(左)和廖偉雄曾在《歡樂今宵》扮「撻成一塊」惡搞唱《壽頭記》。


鍾意就快D Share啦!