掃呢頁CODE去手機

2017年2月19日 星期日

三歲啦!吳佩慈為囡囡搞童話派對慶生 __,慶生,吳佩慈,

呢個人腳好耐無見喇。台灣女星吳佩慈自為富商紀曉波誕下囡囡Hillary同囝囝Hans,之後都一直專心做一位幸福靚媽,不過原來話咁快囡囡Hillary已經3歲喇!佢仲為囡囡搞咗個生日派對,仲邀請咗圈中好友出席,包括歌手范瑋琪(范范),靚媽徐熙媛(大S)同柳翰雅(阿雅)等。阿雅仲喺社交網甫咗派對嘅相,仲話:「小朋友的生日就是大人們的聚聚日~謝謝佩慈!Hillary三歲了,真快!生日快樂!健康快樂的長大 ...


呢個人腳好耐無見喇。

台灣女星吳佩慈自為富商紀曉波誕下囡囡Hillary同囝囝Hans,之後都一直專心做一位幸福靚媽,不過原來話咁快囡囡Hillary已經3歲喇!佢仲為囡囡搞咗個生日派對,仲邀請咗圈中好友出席,包括歌手范瑋琪(范范),靚媽徐熙媛(大S)同柳翰雅(阿雅)等。 阿雅仲喺社交網甫咗派對嘅相,仲話:「小朋友的生日就是大人們的聚聚日~謝謝佩慈!Hillary三歲了,真快!生日快樂!健康快樂的長大!」

相中就見到佩慈為囡囡Hillary搞咗個童話派對,場景布置得非常靚,以粉色為主,亦擺滿晒唔同嘅糖果,個蛋糕仲要有隻獨角獸喺上面,真係好吸引。唔少網友都紛紛留言大讚個蛋糕好靚,簡直係隔住個mon都想食,仲大讚幾位星媽都係靚爆鏡咁話!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!