網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年2月12日 星期日

預演求婚?洪卓立送驚喜 終點等湯怡 __,湯怡,洪卓立,

建議戴定太陽眼鏡。藝人湯怡完成首次半馬比賽,並達到她賽前預期目標2小時05分完成賽事,而男友洪卓立(Ken)更給她驚喜,專登到維園終點站迎接湯怡,令湯怡大感意外,她謂:「冇諗過佢嚟等我,好感動。」Ken即尷尬說:「冇,畀隻狗嘈醒瞓唔着咪過嚟囉!」湯怡說:「非常感動,人生第一次半馬,2月12日好有紀念性。」講到以為Ken來向她求婚,若求婚她會如何?湯怡笑言:「佢唔會嘅!(怕又惹你黑面?)我唔笑就係黑 ...


建議戴定太陽眼鏡。

藝人湯怡完成首次半馬比賽,並達到她賽前預期目標2小時05分完成賽事,而男友洪卓立(Ken)更給她驚喜,專登到維園終點站迎接湯怡,令湯怡大感意外,她謂:「冇諗過佢嚟等我,好感動。」Ken即尷尬說:「冇,畀隻狗嘈醒瞓唔着咪過嚟囉!」湯怡說:「非常感動,人生第一次半馬,2月12日好有紀念性。」講到以為Ken來向她求婚,若求婚她會如何?湯怡笑言:「佢唔會嘅!(怕又惹你黑面?)我唔笑就係黑面」而Ken亦讚女友成績厲害,他預期她要2小時15分才完成。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!