掃呢頁CODE去手機

2017年2月15日 星期三

【留名睇圖】諗過離開娛樂圈 苟姑娘重新出發預告出寫真 __,苟姑娘,苟芸慧,

【留名睇圖】諗過離開娛樂圈苟姑娘重新出發預告出寫真相關連結:【獨家專訪】TVB追還騷錢苟芸慧被鬧︰再肥16:9都放唔到!http://bit.ly/2kPdYGG冠上小三之名迫走熊黛林苟芸慧︰我同郭富城無一齊!http://bit.ly/2lGCE5F被嗌「肥苟」接受唔到苟芸慧感激黎瑞恩雪中送炭http://bit.ly/2lM6rpT一提陸漢洋笑唔停苟芸慧︰睇下佢情人節有冇表示!http://b ...




  • 【留名睇圖】諗過離開娛樂圈 苟姑娘重新出發預告出寫真


  • 相關連結:

    【獨家專訪】TVB追還騷錢 苟芸慧被鬧︰再肥16:9都放唔到 !

    http://bit.ly/2kPdYGG

    冠上小三之名 迫走熊黛林 苟芸慧︰我同郭富城無一齊 !

    http://bit.ly/2lGCE5F

    被嗌「肥苟」接受唔到 苟芸慧感激黎瑞恩雪中送炭

    http://bit.ly/2lM6rpT

    一提陸漢洋笑唔停 苟芸慧︰睇下佢情人節有冇表示 !

    http://bit.ly/2lM0KZF

    有缺有圓,苟姑娘去年十二月已經同無綫結束賓主關係,一切雨過天晴。

    「其實我都諗咗好耐,收集咗好多前輩意見,自己覺得出去(離開大台)會令自己舒服啲,想突破自己,如果繼續原地唔郁等於退步,呢一步係需要勇氣,但再睇番都唔係咁難啫!(有新動向未?)嚟緊我會去北京中央戲劇學院讀關於演戲方面嘅嘢,自己對演戲仲係有興趣。(會唔會再幫無綫拍劇?)觀眾想唔想睇吖?(最近啲網民封番你做TVB最索花旦!)呢個位置唔好俾我做,喺公司度有好多靚女。(即係會唔會拍?)短期內冇乜意外,都應該唔會住。」苟姑娘說。

    除了進修,苟姑娘今年會付諸實行的另一大project,就是將瘦身成效公諸同好,推出寫真集。

    「我希望將自己呢幾年嘅變化,同埋自己心路歷程同大家分享,等大家知道好多嘢唔係想像中咁灰。(尺度會去到邊?)泳衣我接受到,選華姐都著過,泳衣都可以好健康嘅。(接唔接受到比泳衣更少布,背脊全裸?)我都接受到㗎!只要健康sexy都OK。」


    鍾意就快D Share啦!