網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年2月10日 星期五

老公愛的宣言超感動 梁麗翹喊住出嫁 __,

梁麗翹話老公好怕醜,所以睇背脊好喇。無綫《東張西望》32歲主持人梁麗翹(Nicole)日前在美國與圈外男友舉行結婚,在親友的見證下嫁為人妻,她在網上透露完成了一個浪漫又夢幻的婚禮,其後Nicole接受《東網》訪問,表示有很多難忘事:「我哋婚禮西式為主,但早上都有跟傳統跪地向長輩斟茶,但冇玩新郎,因為中間隔幾個鐘先到儀式,我哋攰到瞓咗,差啲趕唔切去!(感動位?)老公愛的宣言,佢話賺幾多錢都唔夠同我一 ...


梁麗翹話老公好怕醜,所以睇背脊好喇。

無綫《東張西望》32歲主持人梁麗翹(Nicole)日前在美國與圈外男友舉行結婚,在親友的見證下嫁為人妻,她在網上透露完成了一個浪漫又夢幻的婚禮,其後Nicole接受《東網》訪問,表示有很多難忘事:「我哋婚禮西式為主,但早上都有跟傳統跪地向長輩斟茶,但冇玩新郎,因為中間隔幾個鐘先到儀式,我哋攰到瞓咗,差啲趕唔切去!(感動位?)老公愛的宣言,佢話賺幾多錢都唔夠同我一齊咁開心,我感動到喊晒!而媽咪全晚變喊包,佢陪住我出嫁,將我交畀老公嗰陣,我Feel到真正變成一個Family,好感動!」

Nicole又透露婚禮期間發生小插曲,當日她突然想用花做頭飾,但在外國長大的兄弟竟然買錯菊花,令人啼笑皆非!幸好最後都買到其他花做頭飾。講到婚後活動,她表示兩公婆很快就會返港繼續事業,生BB計劃則隨緣。至於Nicole老公因是圈外人相當怕醜,公開的相片只有其背面,保持神秘感。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!