掃呢頁CODE去手機

2017年2月5日 星期日

港鐵接駁巴士泊總站都被抄牌? __,港鐵,

一輛港鐵巴士在巴士總站內被票控。(facebook專頁「hkitalk香港交通資訊網」圖片)一般私家車在馬路違例泊車被票控的情況很常見,大家可能已經見慣不怪,但巴士泊在巴士總站內遭票控你又見過未?近日facebook專頁「hkitalk香港交通資訊網」貼文指,有港鐵用作緊急接載乘客的巴士在調景嶺公共運輸交匯處被抄牌,圖片所見,一輛車頭有港鐵標誌的巴士,擋風玻璃上有一張定額罰款通知書。網民對貼文反應 ...


一輛港鐵巴士在巴士總站內被票控。(facebook專頁「hkitalk香港交通資訊網」圖片)

一般私家車在馬路違例泊車被票控的情況很常見,大家可能已經見慣不怪,但巴士泊在巴士總站內遭票控你又見過未?近日facebook專頁「hkitalk香港交通資訊網」貼文指,有港鐵用作緊急接載乘客的巴士在調景嶺公共運輸交匯處被抄牌,圖片所見,一輛車頭有港鐵標誌的巴士,擋風玻璃上有一張定額罰款通知書。

網民對貼文反應兩極,有人認為投訴巴士的人做法不合理,「以後有緊急事故先喺廠揸出嚟囉,叫啲人慢慢等,慢慢投訴」,但也有人認為即使有許可證都並不等於不可抄牌,「佢張許可證要有司機在埸才可生效,冇司機而停在不指定位置是可以抄」、「寫明是告01項,即係造成阻塞。有許可證都冇用」。

網民有話說

Leung Man Lung :佢張許可證要有司機在埸才可生效,冇司機而停在不指定位置是可以抄。

Jack Tong :寫明是告01項,即係造成阻塞。有許可證都冇用啦

Hugo Ng :禁區證唔係免死金牌,張證好似有寫喺唔阻塞交通環境下才生效

Felix Wu :以後有緊急事故先喺廠揸出嚟囉,叫啲人慢慢等,慢慢投訴

※緊貼網民熱話,掌握最熱話題,請關注網民熱話fb:

http://on.fb.me/1L3m1ro


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!