掃呢頁CODE去手機

2017年2月23日 星期四

唔結婚唔生仔 兆尊御紅顏「三個女人知道邊個主打」 __,兆尊,鄧兆尊,

【《蘋果》獨家專訪】唔結婚唔生仔 兆尊御紅顏「三個女人知道邊個主打」現年50歲、已故慈善伶王新馬師曾長子鄧兆尊,雖然已淡出幕前一段日子,但全憑身邊三位紅顏知己Carmen、車厘子(Cherry)及Claire,令他搶回不少曝光率。盡享齊人之福的兆尊「持家有道」,「3C女友」各安本份相處融洽,完全沒有爭風呷醋。聲言不結婚不生仔的兆尊,日前接受本報專訪時大談御女友心得:「佢哋知道邊個係主打!」足讓全港 ...


【《蘋果》獨家專訪】唔結婚唔生仔 兆尊御紅顏

「三個女人知道邊個主打」

現年50歲、已故慈善伶王新馬師曾長子鄧兆尊,雖然已淡出幕前一段日子,但全憑身邊三位紅顏知己Carmen、車厘子(Cherry)及Claire,令他搶回不少曝光率。盡享齊人之福的兆尊「持家有道」,「3C女友」各安本份相處融洽,完全沒有爭風呷醋。聲言不結婚不生仔的兆尊,日前接受本報專訪時大談御女友心得:「佢哋知道邊個係主打!」足讓全港女朋友奴借鏡。



因享齊人之福而被封「現代韋小寶」的鄧兆尊,日前接受本報專訪時不諱言指被三名女友主動追求。

被戲稱為「現代韋小寶」的鄧兆尊日前在銅鑼灣接受本報專訪,惟其3C女友沒有同場,他自爆要享齊人之福,最重要的是時間及節日的分配,最好的辦法就是不存在任何節日,他說:「女人緊張嘅嘢,男人可能成日都忽略,好似日子,不過習慣咗就唔會有呢個問題,我不嬲都冇節日觀念,屋企得清明同舊曆7月14(盂蘭節)比較注重啲,喺我嚟講,開心日日都係節日,佢哋都認同呢樣嘢。」



【三女同場】

兆尊本月初與Claire、車厘子及Carmen共同慶祝自己50歲牛一。資料圖片



慈善伶王新馬師曾過身後,祥嫂與子女因爭產不和,近年雙方關係已見緩和。

有小吵冇大鬧

對於被封「現代韋小寶」,兆尊淡淡然說:「金庸冇寫韋小寶有幾煩,你睇吓周星馳嗰套《唐伯虎》,咪話到畀你聽有乜嘢情況出現,屋企人一定有磨擦,呢啲係小問題,唔好將啲嘢放大就冇問題,乜嘢都係講道理。」外間一直將兆尊三位紅顏知己分為正印Carmen、二奶車厘子及三奶Claire,但在兆尊心目中是一視同仁,無分大小是令她們死心塌地的原因之一。至於婚姻承諾,兆尊搞笑說:「你叫我入回教呀?喺我個人眼中,婚書唔係一件好重要嘅嘢,對普通女人嚟講可能係,但係對一個同你一齊咁多年嘅女人嚟講,嗰張紙只係你保障離婚之後可以分到啲乜嘢。」他又指與三個女友有共識不會生小朋友,以免大人及細路都辛苦。

兆尊坦言三個女人一起生活吵鬧自然難免,慶幸都只是小吵沒有大鬧,他說:「佢哋私底下有個群組,大約知道今日會陪邊個,知邊個主打,主打覺得冇問題,咪一齊食飯。以前阿爸教我,食開眉粥好過愁眉飯,如果要愁眉飯嘅話,不如唔好食,坐得埋食飯一定要開心,做人好簡單,日日搵幾多,擁有幾多,如果食餐飯都覺得唔開心,你會覺得好失落。」



被問到將三女友比喻為汽水、清水及茶,兆尊指會一視同仁,不欲揀誰是最愛。



安德尊曾傳跟兆尊爭奪車厘子。 資料圖片

同洗米華比較

三名女朋友當中,兆尊都不諱言是女方主動追求,當中有傳他曾與安德尊(大王)爭奪安的前助手車厘子,最後勝利當然屬於兆尊。談到爭女傳聞,兆尊以「好好笑嘅笑話」來形容,他說:「係冇爭過,只係女追男啫,嗰陣我冇諗過同呢個人(車厘子)一齊,當時係喺訪問見過佢,順便幫我接埋job之類,總之係一個笑話!」他否認跟大王不和,因對方沒有喜歡過車厘子,所以不存在爭女及不和,更爆大王一早有位漂亮女友。

此外,昨日有不少網民談論兆尊的3C女友,有人留言:「真愛一個就夠啦……仲要三個真愛」,亦有人將兆尊跟洗米華相提並論:「唔係人多就叫贏……人哋洗米華又係齊人,你又話齊人,唔止差天與地囉,仲要攞出嚟獻世。」

採訪:鍾國仁、唐琛悠

攝影:沈健程

場地提供:名廚


鍾意就快D Share啦!