掃呢頁CODE去手機

2017年2月12日 星期日

娛刺撈飯:汪峰吊出禍 章子怡四字護夫負皮變收皮 __,汪峰,章子怡,子怡,

四個字就逆轉形勢,國際章係勁!想知一個藝人有幾紅,唔係睇票房收視率或唱片銷量,係睇佢個社交網嘅Follower人數同埋Like數Clickrate有幾高,無論奀星巨星幾乎個個都要跪低開個社交網戶口,實行我手寫我心,實質啲用途包括宣布結婚拍拖離婚分手有喜,你睇天后王菲離婚都喺微博宣布就知啦!「呃Like」谷人氣大有人在,開工食飯放狗敷Mask跑步旅行瞓覺乜都有,但搞出大頭佛都有唔少例子,好似徐濠縈喺 ...


四個字就逆轉形勢,國際章係勁!想知一個藝人有幾紅,唔係睇票房收視率或唱片銷量,係睇佢個社交網嘅Follower人數同埋Like數Clickrate有幾高,無論奀星巨星幾乎個個都要跪低開個社交網戶口,實行我手寫我心,實質啲用途包括宣布結婚拍拖離婚分手有喜,你睇天后王菲離婚都喺微博宣布就知「呃Like」谷人氣大有人在,開工食飯放狗敷Mask跑步旅行瞓覺乜都有,但搞出大頭佛都有唔少例子,好似徐濠縈喺 ...


四個字就逆轉形勢,國際章係勁!

想知一個藝人有幾紅,唔係睇票房收視率或唱片銷量,係睇佢個社交網嘅Follower人數同埋Like數Click rate有幾高,無論奀星巨星幾乎個個都要跪低開個社交網戶口,實行我手寫我心,實質啲用途包括宣布結婚拍拖離婚分手有喜,你睇天后王菲離婚都喺微博宣布就知「呃Like」谷人氣大有人在,開工食飯放狗敷Mask跑步旅行瞓覺乜都有,但搞出大頭佛都有唔少例子,好似徐濠縈喺私人戶口Post同陳子聰合照但被出賣瘋傳,搞到何超儀都冇面畀寸佢有「分享症」!我Nuts哥最深刻嘅,梗係陳浩民舊年溫馨Share手起刀落幫就嚟生B嘅太太「剃毛」嘅「寫真」,佢話係紀錄美麗時光,仲話好多網民睇到感動落淚喎!我認,我真係有落淚,係笑到落淚呀喂!

「國際章」唔係浪得虛名

網民畀Like當然皆大歡喜,但要預咗隨時換嚟一堆「負皮」!章子怡早排開心Share老公汪峰將巴士扶手當吊環咁玩嘅短片,成班網民狂鬧話唔文明,影響他人,章子怡隨即刪片兼留言「sbtd」再附加一個挖鼻符號!好多網民解碼話「sbtd」係內地粗口俗語嘅譯音「傻x太多」,仲話章子怡冇品鬧人,其實解讀何其多,當事人又冇開估,有人認為可能係佢知衰認錯:「是不太對」,或者笑埋汪峰一份:「手臂太短」、「誰比他短」,但最大可能係條氣唔順咁話:「說不通的」,一樣符合「sbtd」的拚音!章子怡「奇蕉」一出成功扭轉劣勢,網民可能只顧住解碼,當堂聲都冇聲,一堆「負皮」轉化令批評聲音「收皮」,將英文字母玩到出神入化,「國際章」,你係得嘅!

章子怡比范冰冰早十年上美國《Time》封面,赤手空拳打入荷里活,溝掂億元富豪Vivi訂埋婚唔在講,巴閉到向全球大派花生,同Vivi去沙灘曬太陽打出個八月十五,耍花槍招式多到要玩男上女下,Vivi仲出口錫股,「國際章」呢個朵唔係浪得虛名㗎!

依家佢甘願變「貼地章」益街坊派褔利,分享吓同汪峰嘅小情小趣,點估到係畀人鬧到「貼地」!配合「國際章」身份以國際視野去睇,前美國總統奧巴馬都有鋪「啷」腳癮,逢係茶几餐枱書枱都係佢嘅「落腳點」,如果汪峰係國家元首就話有失大體啫,但佢只係成日被人截糊、上唔到頭條嘅歌手咋,陰功!

搞我老公 同你死過

最令章子怡火滾,應該係李治廷之前一樣Post過扶手當吊環玩引體上升嘅相,但換嚟嘅留言係:「好屌呀!」、「好大隻呀!」小鮮肉李治廷吊冇問題,汪峰就吊出大問題,為保家衞國,就算同班網民鍊過都係人之常情。「sbtd」後,章子怡上載全家賀佢生日嘅相,留言話:「有家心才定,心定則萬事皆明。」即係乜都假,你搞我老公,同你死過!

依家香港人,有冇飯食有冇得瞓有冇真正朋友,都唔係問題,但冇咗個電話、冇得上網玩社交網,就慘過冇咗條命。依家出街食飯,唔係睇啲菜啱唔啱食,係睇間餐廳有冇WI-FI;到啲菜上枱,冇話即刻拎起筷子,而係相機先食,仲要跟手打埋個卡先功德圓滿。

係呀係呀,你喺Facebook有幾百、幾千個Friend,但有幾多係堅交心先?肯定會理你嘅,就係每年5月中母親節,你先會同佢影張相打段嘢呃Like嘅老媽子呀!但阿媽平時問你點解咁夜返你點答?多數都係畀你敷衍兩句趕扯,但啱啱你可能用咗成個鐘去鬥段Facebook Status,跟手仲要數埋個Post有幾多個Like先捨得瞓囉!博Like博關注已經係港人嘅另類社交模式,學杜汶澤話齋,大家都活喺不能冇Like嘅日子。社交網可以we connect,但查實人與人之間有幾connected呢?


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!