網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年2月27日 星期一

劇接劇密密賺 __,

劇接劇密密賺吳啟華近年穿梭中港拍劇搵真銀,去年幫無綫拍完《純熟意外》後,近年鬧熟男荒的無綫又再搵他拍劇,吳啟華昨在電話說:「無綫都搵我幾次,《隱世者們》好似拍續集,但要睇檔期拍唔拍到,鄧特希話今年開律師法庭戲,等佢定實後,再同大家講。」昨日吳啟華於東莞開工拍網絡鬼片《魂歸何處》,女主角是被王晶力捧的「晶女郎」徐冬冬,他說:「要拍20日,另又傾緊部內地劇同劉愷威一齊拍,傾得七七八八,如無意外都會接, ...


劇接劇密密賺

吳啟華近年穿梭中港拍劇搵真銀,去年幫無綫拍完《純熟意外》後,近年鬧熟男荒的無綫又再搵他拍劇,吳啟華昨在電話說:「無綫都搵我幾次,《隱世者們》好似拍續集,但要睇檔期拍唔拍到,鄧特希話今年開律師法庭戲,等佢定實後,再同大家講。」

昨日吳啟華於東莞開工拍網絡鬼片《魂歸何處》,女主角是被王晶力捧的「晶女郎」徐冬冬,他說:「要拍20日,另又傾緊部內地劇同劉愷威一齊拍,傾得七七八八,如無意外都會接,喺甘肅、珠海、意大利拍外景,戲份唔係好多,男主角係劉愷威,我係阿二啫,但都要拍40日。」

採訪:皓騫



吳啟華(左)近日在東莞開拍網絡電影《魂歸何處》。


鍾意就快D Share啦!