掃呢頁CODE去手機

2017年2月11日 星期六

有兩個情人!王浩信情人節禮物買兩份 __,王浩信,

王浩信今年情人節準備咗兩份禮物,一份係囡囡一份係老婆。藝人王浩信為TVB劇集《踩過界》到西營盤拍外景,對於同劇的蔡思貝與張振朗爆緋聞,他說:「我旁人眼中睇,佢兩個似兄弟多啲,今次成個劇組合作得好開心,好有火花,希望大家都畀啲空間,等我哋拍個好嘅劇畀大家!」他又提到元宵與情人節一定會抽空與太太陳自瑤慶祝,他說:「預咗時間陪太太,買咗禮物,今年買多兩份,除咗太太有禮物,個女都有,個女已經識懂性,又係我 ...


王浩信今年情人節準備咗兩份禮物,一份係囡囡一份係老婆。

藝人王浩信為TVB劇集《踩過界》到西營盤拍外景,對於同劇的蔡思貝與張振朗爆緋聞,他說:「我旁人眼中睇,佢兩個似兄弟多啲,今次成個劇組合作得好開心,好有火花,希望大家都畀啲空間,等我哋拍個好嘅劇畀大家!」

他又提到元宵與情人節一定會抽空與太太陳自瑤慶祝,他說:「預咗時間陪太太,買咗禮物,今年買多兩份,除咗太太有禮物,個女都有,個女已經識懂性,又係我嘅前世情人,所以佢都有禮物,依家我終於明白點解生女會冧,就係呢個道理,自己上年都搵多咗啲,所以預備多少少禮物!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!