網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年2月23日 星期四

冇樓一樣有高潮!陳柏宇婚後努力造人 __,陳柏宇,

陳柏宇表示籌備婚禮事宜全部聽晒女友指示。歌手陳柏宇(Jason)出席服裝品牌活動,他表示現跟未婚妻符曉薇(Leanne)忙於籌辦婚禮,婚期將定於2013年7月2日,場地未可透露。問屆時會筵開多少席宴請親友?他說:「場地容納到30幾圍。(算大搞!)唔知,因為我未搞過,不過親戚朋友加加埋埋真係有咁多。」又謂嘉賓名單仍在草擬中,暫時想於下午雞尾酒會宴請圈中人,但還未確定。一班人去度蜜月談及分兩日擺酒便可 ...


陳柏宇表示籌備婚禮事宜全部聽晒女友指示。

歌手陳柏宇(Jason)出席服裝品牌活動,他表示現跟未婚妻符曉薇(Leanne)忙於籌辦婚禮,婚期將定於2013年7月2日,場地未可透露。問屆時會筵開多少席宴請親友?他說:「場地容納到30幾圍。(算大搞!)唔知,因為我未搞過,不過親戚朋友加加埋埋真係有咁多。」又謂嘉賓名單仍在草擬中,暫時想於下午雞尾酒會宴請圈中人,但還未確定。

一班人去度蜜月

談及分兩日擺酒便可分開宴請圈內外朋友,他即耍手擰頭說:「分兩日就真係大搞喇,一日已經夠煩,唔好兩日(籌辦過程中有冇嗌交?)因為係女朋友話事,所以冇嗌交,我負責跟order辦事,我鍾意呢個模式,如果我有份話事,就希望意見會被接納,但呢個係唔可能發生嘅事,因為已經被人否決過,不過我冇所謂嘅,只要你話我聽想點,我就去做,大家開心,你畀我搞仲麻煩,我唔使諗咁多嘢。(婚後住邊?買咗樓?)邊有錢買樓,我冇買,租咋,加拿大得唔得?加拿大4,000呎都有,喺加拿大買層4,000呎嘅樓等同喺香港買層800、900呎嘅樓。」

Jason又透露希望婚後可立即造人生B,看來冇樓都可以有高潮!他說:「我哋都二人世界咗一年,佢想結婚前試吓先,話就話試,其實都冇得揀,已經決定咗。(去邊度蜜月?)未諗到,但未必兩個人去,一班人去,因為驚悶。(度蜜月都一班人?)佢講先,但我暗瓦底都有咁諗。」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!