掃呢頁CODE去手機

2017年2月24日 星期五

蔚雨芯全面進化 同方皓玟撞樣 __,蔚雨芯,方皓玟,

蔚雨芯全面進化 同方皓玟撞樣
查看相片久未在港露面的蔚雨芯突然變面尖尖,睇落似足歌手方皓玟。【東方日報專訊】擁有「魔鬼胸」而上位的蔚雨芯近期北上發展,久未露面的她昨日出席活動時谷胸晒料,撼贏收起性感的「警鐘模」JessicaC.。闊別一時的蔚雨芯突然「變臉」,激似歌手方皓玟,成為焦點!兩大性感尤物蔚雨芯與JessicaC.(JC)昨日一同出席活動,久未露面的蔚雨芯以超低胸打扮谷盡招牌「魔鬼胸」,還來個大變身,髮型與妝容似足歌手 ...


查看相片
久未在港露面的蔚雨芯突然變面尖尖,睇落似足歌手方皓玟。

【東方日報專訊】擁有「魔鬼胸」而上位的蔚雨芯近期北上發展,久未露面的她昨日出席活動時谷胸晒料,撼贏收起性感的「警鐘模」Jessica C.。闊別一時的蔚雨芯突然「變臉」,激似歌手方皓玟,成為焦點!

兩大性感尤物蔚雨芯與Jessica C.(JC)昨日一同出席活動,久未露面的蔚雨芯以超低胸打扮谷盡招牌「魔鬼胸」,還來個大變身,髮型與妝容似足歌手方皓玟!至於升呢靚媽的JC收起性感,雖身穿Tube Dress但未見睇頭,「警鐘胸」慘敗於「魔鬼胸」,但JC坦言不介意:「我依家已經係唔同嘅Jessica,以前我會好想着得性感,但依家我唔抗拒,但覺得冇必要!因為做咗媽咪,依家個女先係最重要!」

成功搶Fo的蔚雨芯席上頻以長髮遮胸,她解釋並非想遮掩:「Fashion嘅嘢每人角度唔同,我唔係刻意遮!(驚露點?)冇!我好穩陣,好耐冇返嚟香港,依家喺北京拍劇,所以要氹吓啲Fans!」對於胸贏性感女神JC?她認為二人風格不同,又讚對方的女兒可愛,但自己不急於結婚生BB,希望趁年輕搏殺!

密密造想啤多兩件

此外,JC透露女兒下月23日便滿一歲,問到現時是否全職湊BB?她說:「因為Andy(安志杰)嚟緊3至7月要拍戲,所以我要照顧個女,同埋我仲餵緊人奶。我本來打算餵夠六個月就停,但個女好健康、活潑同好動,我想將最好嘅嘢畀佢,所以佢想飲到幾時就幾時。(幾時再追BB?)我希望生多一仔一女,我鍾意做媽咪嘅感覺,係我最喜歡嘅工作!(開始造人?)試緊。」她又表示10月會與安志杰於美國正式結婚。

文:名人組

是日精選


鍾意就快D Share啦!