掃呢頁CODE去手機

2017年2月2日 星期四

父母睇住床戰陳山聰 傅嘉莉畀阿媽逼供 __,傅嘉莉,陳山聰,山聰,

傅嘉莉笑言呢場床戰戲喺大家食開年飯時播出,所以當時父母一齊睇,勁尷!藝人傅嘉莉(Kelly)在將軍澳出席無綫賀歲劇《乘勝狙擊》之「人人大贏家」活動。訪問時,談到她在劇集中與陳山聰的床上肉搏戲份已經播出,她坦言播出時正與家人及朋友齊齊在電視前食開年飯,雖然爸爸好冷靜冇出聲,但媽媽就問個不停,包括問是否真錫和有否觸及敏感部位,她說:「我同佢講番啲敏感部位係冇掂到,場戲最辛苦係山聰,佢都有問山聰有冇咬到 ...




其他影片:>>






傅嘉莉笑言呢場床戰戲喺大家食開年飯時播出,所以當時父母一齊睇,勁尷!

藝人傅嘉莉(Kelly)在將軍澳出席無綫賀歲劇《乘勝狙擊》之「人人大贏家」活動。訪問時,談到她在劇集中與陳山聰的床上肉搏戲份已經播出,她坦言播出時正與家人及朋友齊齊在電視前食開年飯,雖然爸爸好冷靜冇出聲,但媽媽就問個不停,包括問是否真錫和有否觸及敏感部位,她說:「我同佢講番啲敏感部位係冇掂到,場戲最辛苦係山聰,佢都有問山聰有冇咬到我,我都解釋番其實冇。」又謂當時睇得非常尷尬。

怒摑山聰

另外,她更透露日後會播出怒摑山聰的戲份:「拍嗰時初初我話就位,佢就話不如真係嚟,之後佢都食咗我四、五吓,塊面都有掌印。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!