網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年2月12日 星期日

「筋傷一定要休息」李家鼎勸唔好亂按摩 __,李家鼎,

李家鼎出席活動大顯煮食功架,難怪成為師奶殺手。
「筋傷一定要休息」李家鼎勸唔好亂按摩因主持節目《阿爺廚房》而人氣急升的李家鼎昨日出席街市活動,被問到謝霆鋒因煮食導致手筋勞損,他說:「都會呀,特別拋鑊,因為煮食過程手(爭)同手掌都要好用力,要用手腕力。(試過有手患?)托賴冇,但成日畀油彈到。(因為有功夫底頂住?)佢(霆鋒)都有學功夫㗎,其實睇每人煮嘢習慣。(霆鋒手筋發炎喎。)我建議佢筋傷咗一定要休息,冇咩其他方法,好似人攰咗都要瞓覺啦,反而唔好亂 ...


「筋傷一定要休息」李家鼎勸唔好亂按摩

因主持節目《阿爺廚房》而人氣急升的李家鼎昨日出席街市活動,被問到謝霆鋒因煮食導致手筋勞損,他說:「都會呀,特別拋鑊,因為煮食過程手(爭)同手掌都要好用力,要用手腕力。(試過有手患?)托賴冇,但成日畀油彈到。(因為有功夫底頂住?)佢(霆鋒)都有學功夫㗎,其實睇每人煮嘢習慣。(霆鋒手筋發炎喎。)我建議佢筋傷咗一定要休息,冇咩其他方法,好似人攰咗都要瞓覺啦,反而唔好亂按摩,輕輕掃吓就算。」

對於霆鋒表示一日食一、兩排止痛丸,李家鼎說:「佢每日食一、兩排梗係唔好,對胃唔好嘛,胃一定受損,其實大家各師各法,江湖救急咪食囉,長期唔好。」他表示自己以往策騎發生意外時,曾需要食止痛藥,但都要睇跌打去瘀,又指:「骨有事就最好睇西醫。」提到霍汶希指藝人衛詩雅想拜他為師,李家鼎對此說:「冇所謂,咪合作吓。(佢係靚女!)靚唔靚冇所謂,都係煮餸啫。」

同場的徐榮一家四口溫馨現身,問到如何慶祝元宵?他透露會親自包湯圓,但囝囝徐朗竟「投訴」沒吃過爸爸整的湯圓。

徐榮一家四口與李家鼎一同出席活動。
  • 徐榮一家四口與李家鼎一同出席活動。

鍾意就快D Share啦!