網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年2月18日 星期六

名人:諸葛紫岐病咗有仔仔照顧 __,諸葛,諸葛紫岐,

有仔仔照顧,好快會好番!名媛諸葛紫岐帶病現身芭蕾舞晚會,現場所見她聲沙沙,一臉疲態的她透露感冒未清,而且十分繁忙,她說:「成日要飛,北京傾緊網劇,籌備兩年,同埋都想簽內地藝人,已經簽咗一男一女,今年都想搞多次歌唱比賽,公司兩個男仔今年又會出歌,所以佢哋好努力做運動。」她謂因生病要與仔仔隔離,大讚兒子很乖,她續說:「佢知我病,會攞藥畀我,幫我斟水。(之前話造人?)係呀,不過順其自然,我都想仔仔有個細 ...


有仔仔照顧,好快會好番!

名媛諸葛紫岐帶病現身芭蕾舞晚會,現場所見她聲沙沙,一臉疲態的她透露感冒未清,而且十分繁忙,她說:「成日要飛,北京傾緊網劇,籌備兩年,同埋都想簽內地藝人,已經簽咗一男一女,今年都想搞多次歌唱比賽,公司兩個男仔今年又會出歌,所以佢哋好努力做運動。」她謂因生病要與仔仔隔離,大讚兒子很乖,她續說:「佢知我病,會攞藥畀我,幫我斟水。(之前話造人?)係呀,不過順其自然,我都想仔仔有個細佬妹,佢好想做大哥哥,好鍾意照顧小朋友,希望可以有個細佬妹陪佢。(隨時ready造人?)呢排病就冇造人住,不過都希望今年或者明年可以成功!」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!