掃呢頁CODE去手機

2017年2月5日 星期日

鄧洢玲孖陳靜晒事業線 爆性知識大增! __,陳靜,

兩個都好Hot!女星陳靜及鄧洢玲(阿旦)不約而同以4吋事業線打扮出席ViuTV新系列節目記者會。陳靜獲姐姐及外甥女到場支持,小妹妹長相酷似陳靜,難怪特別得到姨姨痛錫!放假去上海陪媽媽談到與外甥女相處,陳靜自爆原來早於半年前,自己已搬返與家人同住,現在日日有湯水,感受到家庭溫暖,想落力賺錢買樓,改善家人生活:「家姐開童裝店,我幫手湊女。係我先治得掂佢(甥女),咁佢平日都黐我,搞到我都好想生,但明白當 ...


兩個都好Hot!

女星陳靜及鄧洢玲(阿旦)不約而同以4吋事業線打扮出席ViuTV新系列節目記者會。陳靜獲姐姐及外甥女到場支持,小妹妹長相酷似陳靜,難怪特別得到姨姨痛錫!

放假去上海陪媽媽

談到與外甥女相處,陳靜自爆原來早於半年前,自己已搬返與家人同住,現在日日有湯水,感受到家庭溫暖,想落力賺錢買樓,改善家人生活:「家姐開童裝店,我幫手湊女。係我先治得掂佢(甥女),咁佢平日都黐我,搞到我都好想生,但明白當前梗係要搵段好姻緣先。」陳靜坦言自己暫時冇拖拍:「身邊全部舊朋友,識唔到新朋友。以前覺得異地戀冇問題,但依家覺得搵個近啲易相處。我屬蛇,聽講今年愛情事業都唔錯,應該有啩?!」她又指自己將放假1個月,計劃與剛病好的媽媽返上海探親,然後再到熱帶地方旅行。

鄧洢玲爆佢討厭男人原因

而與梁奕倫主持節目《啪啪聲太好聽》的阿旦,開心表示該節目是全台收視之冠:「以前性知識差,依家學到好多嘢,相信對下半生幸福好有幫助。」她更直言以往曾遇上不只一次男友偷食至分手:「所以點解我喺節目度咁痛恨啲男人囉,不過依家我諗可能自己有問題,滿足唔到佢哋。」「功力大增」的她笑言倘若再拍拖,自己信心滿滿,且透露節目內梁奕倫會與同作人員到深水埗「㩒鐘仔」,拍攝鳳姐生涯:「我冇得上去,但佢哋事前開會講點拍,講到好causal咁,唔係好明男人嘅世界。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!