掃呢頁CODE去手機

2017年2月14日 星期二

梁麗翹升呢人妻晒索爆三點式 __,

梁麗翹好索呀!無綫節目《東張西望》主持人梁麗翹(Nicole),日前喺美國與圈外男友舉行結婚,完成了浪漫又夢幻的婚禮的梁麗翹,似乎好掛念喺美國新婚嘅日子,佢喺社交網上載兩張性感三點式靚照,身材fit爆嘅佢戴住太陽眼鏡喺海灘漫步,人靚照又靚!網友大讚佢係新手索爆人妻,梁麗翹就留言:「stillmissingHawaii(仍然好掛念夏威夷)。」__________________________想聽歌 ...


梁麗翹好索呀!無綫節目《東張西望》主持人梁麗翹(Nicole),日前喺美國與圈外男友舉行結婚,完成了浪漫又夢幻的婚禮的梁麗翹,似乎好掛念喺美國新婚嘅日子,佢喺社交網上載兩張性感三點式靚照,身材fit爆嘅佢戴住太陽眼鏡喺海灘漫步,人靚照又靚!網友大讚佢係新手索爆人妻,梁麗翹就留言:「stillmissingHawaii(仍然好掛念夏威夷)。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!