網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年2月26日 星期日

瞓覺時出事!連詩雅左眼爆缸 __,詩雅,連詩雅,

睇嚟連詩雅要將屋企嘅角包海綿先得。歌手連詩雅(Shiga)及鄭融出席慈善跑開步禮,Shiga左眼「爆紅」,她坦言:「應該係瞓覺時,朦朦朧朧撞咗埋床角爆咗微絲血管,唔係第一次咁烏龍,之前瞓覺玩電話甩手,個電話跌咗落個嘴角度就流血喇!」轉頭去睇醫生?Shiga謂:「都可能需要,依家都戴唔到隱形眼鏡,過兩日仲要去日本拍飲食節目。」而鄭融表示稍後會為有線拍新劇,當年她拍電視劇已是四葉草年代,而今次會和台灣 ...


睇嚟連詩雅要將屋企嘅角包海綿先得。

歌手連詩雅(Shiga)及鄭融出席慈善跑開步禮,Shiga左眼「爆紅」,她坦言:「應該係瞓覺時,朦朦朧朧撞咗埋床角爆咗微絲血管, 唔係第一次咁烏龍,之前瞓覺玩電話甩手,個電話跌咗落個嘴角度就流血喇!」轉頭去睇醫生?Shiga謂:「都可能需要,依家都戴唔到隱形眼鏡,過兩日仲要去日本拍飲食節目。」

而鄭融表示稍後會為有線拍新劇,當年她拍電視劇已是四葉草年代,而今次會和台灣歌手威廉合作演情侶。威廉會以國語還是廣東話拍攝?鄭融謂:「會特登叫佢講廣東話,因為劇情係講佢哋性格好矛盾,語言亦係其中一個矛盾。」

至於Shiga和阿融主持完開步禮亦有份出戰障礙賽,兩女平時都屬跑得之人,但要擒鐵架攀過障礙物,Shiga就表現得好驚青,花成分鐘先攀過鐵架,反而身形嬌小的鄭融好輕鬆就爬過趕到終點。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!