網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年2月27日 星期一

一提起麥明詩……林作耍手:唔好再講佢 __,麥明詩,林作,

真係唔提?真?殺入影壇的前大律師林作到鯉魚門出席新片開鏡儀式,提到終於有電影處男作,他說:「一定要用『處男』呢個字眼?我客串啫。(使唔使畀被女摑?)坦白講我未詳細睇,有都冇問題,老實講難度唔係好大,我又唔係打人嗰個。(媽咪心痛你?)佢恨鐵不成鋼,佢想個仔有啲作為,但唔使點理佢。(你拍戲可以露股?)之前有報道話我願意全裸,我要睇吓係咩機會。」唔想再提麥明詩問到若果對手是麥明詩,是否OK?他說:「唔好 ...


真係唔提?真?

殺入影壇的前大律師林作到鯉魚門出席新片開鏡儀式,提到終於有電影處男作,他說:「一定要用『處男』呢個字眼?我客串啫。(使唔使畀被女摑?)坦白講我未詳細睇,有都冇問題,老實講難度唔係好大,我又唔係打人嗰個。(媽咪心痛你?)佢恨鐵不成鋼,佢想個仔有啲作為,但唔使點理佢。(你拍戲可以露股?)之前有報道話我願意全裸,我要睇吓係咩機會。」

唔想再提麥明詩

問到若果對手是麥明詩,是否OK?他說:「唔好再講佢,講親佢都有餘波。(佢話抽水唔係抽肉體就冇所謂?)我見到,但我冇其他評論。我講過,我嗰篇文係寫得比較倉卒,我承認自己敏感度不足,我唔會再提到佢。(佢有冇打電話畀你?)我有講番唔好意思,篇文被人誤解咗,佢都明白嘅。」

同性感𡃁模冇對手戲嗌蝕

問到新戲不乏性感𡃁模,林作說:「從來冇人同我講話有咁多靚女,頭先先發覺,蝕咗!據我了解,我好似同佢哋冇咩對手戲,早知有佢哋,我就要求加戲,稍後我都會去爭取。(唔驚同律師專業形象抵觸?)我講吓啫!(片酬好好?)唔好講錢我出嚟希望有啲機會發展下啫!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!