網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年2月13日 星期一

有餡黃智雯頂硬上 陀六個月巨肚照拍警匪劇 __,黃智雯,

咦,因乜解究咁多人喺鵝頸橋舉起個電話狂影呀?未睇過打小人咩?或者大家只係未睇過盧宛茵打小人啫,同場仲有黃智賢、黃智雯兩位主角,為大台新劇《雜警奇兵》進行拍攝。呢套時裝警匪喜劇,由黃智賢、黃智雯主演,其中最挑戰黃智雯嘅部份,就係佢要扮演一個懷孕六個月嘅大肚婆,不時要拍攝陀住巨肚追車、捉賊嘅場口。不過,黃智雯反而話無想像中辛苦,一嚟拍攝時間係冬天,天氣唔熱之餘,凍起上嚟仲有保暖作用;二嚟就係個假肚唔算 ...


咦,因乜解究咁多人喺鵝頸橋舉起個電話狂影呀?未睇過打小人咩?或者大家只係未睇過盧宛茵打小人啫,同場仲有黃智賢、黃智雯兩位主角,為大台新劇《雜警奇兵》進行拍攝。

呢套時裝警匪喜劇,由黃智賢、黃智雯主演,其中最挑戰黃智雯嘅部份,就係佢要扮演一個懷孕六個月嘅大肚婆,不時要拍攝陀住巨肚追車、捉賊嘅場口。

不過,黃智雯反而話無想像中辛苦,一嚟拍攝時間係冬天,天氣唔熱之餘,凍起上嚟仲有保暖作用;二嚟就係個假肚唔算重,起碼比起真正嘅孕婦,佢個肚輕好多,所以佢話想像得到陀B有幾辛苦。之但係陀六個月巨肚,身形仲咁窈窕,塊面仲咁尖嘅大肚婆,認真少見,而且分分鐘到大結局,都未知個B經手人係邊個。

呢部劇嘅角色造型,除咗黃智雯之外,不得不提下黃心穎,平時靚靚女女嘅佢,今次箍牙爆瘡成個傻婆咁,仲要同C君有感情戲添,如果有埋咀嘴戲,咁佢真係好大犧牲。


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!