掃呢頁CODE去手機

2017年2月28日 星期二

新手爸爸勁緊張!梁烈唯驚「戥」親個女 __,梁烈唯,

梁烈唯做新手爸爸。無綫藝人梁烈唯(唯唯)之前榮升「爸爸級」,現時與愛女Karina朝夕相對。日前,東網就拍得唯唯推着BB車與母親現身銅鑼灣,只見推着愛女的唯唯相當熟手,雖然母親陪伴在則,但唯唯沿途都親力親為、小心奕奕,不過有了這個「前世情人」後,他整個人都軟化晒,期間地點有點凹凸,他即緊張謂:「嘩!乜個地咁『戥』嘅!」驚怕B女「戥」親,之後他亦禮貌地叫記者幫手開門,新任爸爸零舍緊張。問到唯唯湊B是 ...


梁烈唯做新手爸爸。

無綫藝人梁烈唯(唯唯)之前榮升「爸爸級」,現時與愛女Karina朝夕相對。日前,東網就拍得唯唯推着BB車與母親現身銅鑼灣,只見推着愛女的唯唯相當熟手,雖然母親陪伴在則,但唯唯沿途都親力親為、小心奕奕,不過有了這個「前世情人」後,他整個人都軟化晒,期間地點有點凹凸,他即緊張謂:「嘩!乜個地咁『戥』嘅!」驚怕B女「戥」親,之後他亦禮貌地叫記者幫手開門,新任爸爸零舍緊張。問到唯唯湊B是否很辛苦?他笑言疲倦之餘都「心廣體胖」,故都要即為工作努力Keep fit。

唯唯再接受東網訪問,他坦言2月27日是女兒梁亦彤的滿月之喜,說到那天推着BB車相當緊張,他謂:「係呀!嗰日係同家人酒樓食飯,而今日就係阿女正日滿月,我會親自下廚煮飯畀屋企人食,當然阿女係食奶」說到湊女,唯唯自認緊張大師,指平時囡囡晚上「吱」一聲都會即刻彈起身,他謂:「老婆都話我過份緊張,有時抱BB嗰陣有啲聲都怕係咪整親佢啲關節,不過阿女都算合作,準時食奶準時瞓覺。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!