掃呢頁CODE去手機

2017年2月21日 星期二

關之琳嘉欣青霞齊名三大美人 __,嘉欣,林青霞,青霞,李嘉欣,關之琳,鍾嘉欣,

關之琳靚足咁多年,被公認係大美人,同之之齊名嘅李嘉欣同林青霞名字亦響噹噹,呢三大美人,絕對係靚女Icon,地位不可動搖。關之琳:現年54歲嘅之之眼大大,鼻高高,從小到大一直靚到依家,之之喺1982年拍第一部電影《再見江湖》,開始佢璀璨演藝身涯。1990年同李連杰合作嘅《黃飛鴻》系列中嘅十三姨一角,被評價為香港電影史上最經典嘅女性角色之一。林青霞:現年62歲嘅青霞台灣出生,1973年,其銀幕處女作《 ...


關之琳靚足咁多年,被公認係大美人,同之之齊名嘅李嘉欣同林青霞名字亦響噹噹,呢三大美人,絕對係靚女Icon,地位不可動搖。

關之琳:

現年54歲嘅之之眼大大,鼻高高,從小到大一直靚到依家,之之喺1982年拍第一部電影《再見江湖》,開始佢璀璨演藝身涯。1990年同李連杰合作嘅《黃飛鴻》系列中嘅十三姨一角,被評價為香港電影史上最經典嘅女性角色之一。

林青霞:

現年62歲嘅青霞台灣出生,1973年,其銀幕處女作《窗外》因版權問題無法在喺台灣上映,不過青霞好快奠定文藝片巨星地位,同秦祥林、秦漢、林鳳嬌並稱「二秦二林」。不過,最為人所談論絕對係青霞嘅美貌,就連佢自己都講過:「我五官唔夠精緻,不過加埋喺呢塊面度都見得人嘅!」

李嘉欣:

身為中葡混血兒嘅李嘉欣現年46歲,1988年嘉欣參加香港小姐以不可方物嘅美貌奪得冠軍,同年亦首屆國際華裔小姐競選摘下后冠。嘉欣嘅靚被唔少人認為係完美化身,令佢走上一線女星地位。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!