掃呢頁CODE去手機

2017年2月9日 星期四

報稱傾合作商機公私拍住上 麥明詩坐街等約會 神算外孫:佢笑得好甜 __,麥明詩,

報稱傾合作商機公私拍住上 麥明詩坐街等約會 神算外孫:佢笑得好甜【淺水灣】25歲十優港姐麥明詩和林作疑轉玩地下情,身邊觀音兵卻排隊湧現,繼跟蔘茸藥房太子爺坐茶餐廳後,前日輪到鐵板神算董慕節外孫張存華上場,兩人被直擊在拍拖勝地淺水灣蜜會談心兩粒鐘,昨日神算後人接受本報訪問時,大讚麥明詩叻女、笑容又靚,印象好到加零一。【閒逛搵食】■麥明詩前日與董慕節外孫閒逛商場。【玩機呆等】■麥明詩前日單拖現身淺水灣 ...


報稱傾合作商機公私拍住上 麥明詩坐街等約會 神算外孫:佢笑得好甜

【淺水灣】25歲十優港姐麥明詩和林作疑轉玩地下情,身邊觀音兵卻排隊湧現,繼跟蔘茸藥房太子爺坐茶餐廳後,前日輪到鐵板神算董慕節外孫張存華上場,兩人被直擊在拍拖勝地淺水灣蜜會談心兩粒鐘,昨日神算後人接受本報訪問時,大讚麥明詩叻女、笑容又靚,印象好到加零一。



【閒逛搵食】

■麥明詩前日與董慕節外孫閒逛商場。



【玩機呆等】

■麥明詩前日單拖現身淺水灣,不停撳手機似乎佳人有約。



【冧女有計】

■麥明詩與神算外孫入了cafe撐枱腳,麥明詩不時露甜笑。

麥明詩於女拔挾10A成績入讀英國劍橋大學法律系,畢業後返港參選2015年港姐選舉,以大熱之姿壓倒性封后,但她跟律師男友林作的「明作戀」卻幾經風浪,去年傳出三年情疑似玩完,之後兩人多次被影到見面,似乎轉玩地下情,兩人身邊亦各自出現新歡,麥明詩的裙下之臣更加浪接浪,前日被本報直擊孖新歡大隻男浪漫遊淺水灣。



■麥明詩挾10A之銜當選港姐冠軍,有身材有樣貌有高學歷。資料圖片

調笑有一手前日下午約4時許,記者發現麥明詩單拖現身淺水灣商場外,當時見到麥明詩神情有點悶悶不樂,獨個兒不停撳手機,似乎在等人打發時間,大約半小時後,一位外表俊朗的男士匆匆現身,麥明詩見到他即露出笑容,兩人還握手問好,似乎是新識的朋友,不過兩人揀在拍拖勝地淺水灣約會,似乎有無限發展空間。

兩人首先閒逛商場,之後入了一間cafe撐枱腳,他們揀了店內後面的靠牆座位,全程互望談心足足傾了兩粒鐘。大隻男似乎好識冧女,見到麥明詩不時露出甜蜜笑容,埋單之後還並肩行到停車場。

據知,麥明詩的新歡名叫張存華、英文名Emil,乃有「董半仙」之稱的董慕節外孫,他在體育公司擔任營銷經理,還為樂視做NBA評述及節目主持。前日麥明詩回應傳媒時表示:「同佢今次係第一次見面,佢做Marketing PR,約出嚟只係睇吓大家有冇合作機會,去淺水灣係因為方便我架車叉電。」至於林作回覆似劃清界線:「我啱啱新年同屋企人去咗蘇梅旅行,佢嘅嘢唔回應啦,我乜都唔知。」

至於新歡Emil昨在社交網貼健身相晒肌,網友留言:「10A大隻仔男友」、「40吋巨胸」,Emil接受《蘋果》電話訪問表示:「梗唔係40吋胸,佢哋鍾意玩嘢,噚日第一次見啫,我哋喺活動上識。」問到何時認識?Emil支吾說:「唔好問啦,我好驚媒體影響我同佢嘅朋友關係。」是否想追十優港姐?他緊張說:「唔好咁講,好大壓力,我覺得佢好叻女,但唔可以見佢一面就即刻追佢,識耐啲先啦。」

「同女拔啱傾」問到麥明詩是否他的那杯茶?Emil坦言:「佢係叻女,我係鍾意叻女,覺得佢好nice,好好人,好有才華,笑得好甜,眼又大。佢又英國返嚟,幾特別㗎,而女拔萃又出強人,我老細都係女拔,所以我覺得自己同女拔女仔幾啱傾,我好欣賞叻嘅女仔,𠵱家香港咁複雜,女強人係一個魅力。」跟林作拗手瓜?Emil說:「唔會,唔會同人哋搶,我做好自己嘢先。」問到外公是否董慕節?他避答:「家庭事想低調一些,謝謝。」

採訪、攝影:徐錦池、孔志豪


鍾意就快D Share啦!