掃呢頁CODE去手機

2017年2月7日 星期二

單立文聞造人得啖笑:我哋夫妻感情好淡 __,單立文,

講吓笑啫。藝人單立文(豹哥)為劇集《踩過界》拍攝外景,並請手足們食宵夜,替蔡思貝慶生,他說:「好難得有演員拍拍吓生日,上次拍《EU超時任務》朱千雪生日,我哋都搞咗好大壇嘢,見到佢哋開心,都好值得嘅!女仔好易氹啫,一個蠔餅都氹到佢咁開心!(老婆唔呷醋?)到佢講嘢嘅咩?」提到他在播放中的劇集《乘勝狙擊》中的演出被網民洗板,他說:「冇留意,我呢期拍《踩過界》,同埋處境劇《開心速遞》,都唔知出面咩環境。( ...


講吓笑啫。

藝人單立文(豹哥)為劇集《踩過界》拍攝外景,並請手足們食宵夜,替蔡思貝慶生,他說:「好難得有演員拍拍吓生日,上次拍《EU超時任務》朱千雪生日,我哋都搞咗好大壇嘢,見到佢哋開心,都好值得嘅!女仔好易氹啫,一個蠔餅都氹到佢咁開心!(老婆唔呷醋?)到佢講嘢嘅咩?」

提到他在播放中的劇集《乘勝狙擊》中的演出被網民洗板,他說:「冇留意,我呢期拍《踩過界》,同埋處境劇《開心速遞》,都唔知出面咩環境 。(開劇開咁密,冇時間陪太太?)呢排係密嘅。太太?唔好講呀,嘿,我哋夫妻感情好淡㗎咋!(之前又話努力造人?)得啖笑嘅啫,邊會話努力就得㗎 ?隨緣啦,唔好夾硬,有就有,冇,我哋都咁開心 。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!